Nowości

Kubuś Immuno na odporność – nowość w formie musów

Wtorek, 15 marca 2022
Przełom zimy i wiosny to czas, w którym nasza odporność jest wystawiona na próbę. Dlatego z myślą o najmłodszych marka Kubuś zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę, wprowadzając nowość - musy Immuno, które wzmocnią odporność dzieci.
Musy Kubuś Immuno to odpowiedź na potrzebę zadbania o odporność w tym okresie roku, gdy towarzyszą nam mroźne temperatury na zmianę z dodatnimi. Szczególnie odporność dzieci jest wtedy wystawiona na próbę, dlatego marka Kubuś postanowiła wprowadzić lubiane przez nie soczki Immuno w zupełnie nowej formie wygodnych musów. Nowa propozycja to wysoka dawka witaminy C, podana w pysznych trzech wariantach smakowych: gruszka – czarny bez, malina – dzika róża, mango – acerola.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy ogólnopolska kampania dla soków oraz musów Immuno w telewizji i internecie. W spocie dzieci podkreślają, jak ważne jest dbanie o odporność i regularne spożywanie Kubusia Immuno z witaminą C.

Spot Kubuś Immuno sok: https://www.youtube.com/watch?v=8raArKpvxD4
Spot Kubuś Immuno mus: https://www.youtube.com/watch?v=CHmmlBoMP-E
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brainbox
Agencja reklamowa odpowiedzialna za banery: DotPartners
Dom mediowy: Starcom

kubus_immuno_infografika.jpg


tagi: Kubuś Immuno na odporność , musy , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,