Branża handlu detalicznego stoi niewątpliwie w obliczu wyjątkowych wyzwań. Czas globalnego kryzysu finansowego i gospodarczego wymaga podjęcia specjalnych działań. Nie tylko po to, aby przetrwać - także po to, aby odnieść korzyści w nowej sytuacji. Skuteczne dotarcie z ofertą do uczestników rynku wymaga dzisiaj nowych efektywnych metod komunikacji i świeżych pomysłów.
Dwudniowe targi wyposażenia i usług dla handlu, połączone z konferencjami Forum RetailShow 2010 na najbardziej aktualne tematy dotyczące branży, stworzą niespotykaną dotąd synergię dla możliwości prezentacji oferty oraz zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i trendami w zakresie produktów, rozwiązań i usług dla sektora w jednym miejscu i czasie.
17-18 marca 2010 - Warszawskie Centrum EXPO XXI
Godziny otwarcia targów: 9.00 - 17.00
Wstęp na targi dla zwiedzających jest całkowicie bezpłatny.
(Maja Święcka)
tagi: targi ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...