Rozwiązanie nowej generacji Comarch Retail Innovation Center (CRIC) to połączenie multimedialnej instalacji wykorzystującej Microsoft Surface, ekrany LCD i plazmowe oraz elementy inscenizacji powierzchni sklepu wraz z prezentacją rozwiązań Comarch ERP dla branży detalicznej, w tym systemów: Comarch ALTUM, Comarch Retail oraz Comarch iSklep24. Celem CRIC jest pokazanie praktycznego połączenia nowoczesnych technologii z systemami sprzedażowymi i wspierającymi zarządzanie w sieciach handlowych.
Microsoft Surface stanowi wirtualną ladę za pomocą której klient w intuicyjny sposób może dokonać zakupów mając do dyspozycji cały asortyment sklepu. Platforma wyposażona jest w 30-calowy ekran dotykowy, obsługujący 52 punkty dotykowe równocześnie, co umożliwia pracę kilku osobom w tym samym czasie.
"W Comarch Retail Innovation Center zastosowaliśmy najnowszej generacji sprzęt i oprogramowanie IT, dzięki czemu proces zakupów zyskał całkowicie nową jakość. Każdy z uczestników targów będzie miał okazję sprawdzić działanie oferowanych przez nas rozwiązań, ponieważ nasze stoisko ma charakter interaktywny" - mówi Tomasz Swolkień, Konsultant Comarch Retail.
W czerwcu 2009 roku odbyła się premiera Comarch Retail, będącego odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku handlu detalicznego na nowatorskie rozwiązanie usprawniające procesy sprzedażowe, logistyczne, finansowe oraz obsługę klienta. Dzięki najnowszej technologii i takim wyróżnikom jak wielojęzyczność, elastyczność, oraz centralne zarządzanie siecią handlową, Comarch Retail stanowi doskonałe rozwiązanie dla firm, które potrzebują obsłużyć charakterystyczne dla branży detalicznej procesy biznesowe, a przy współpracy z systemem ERP Comarch ALTUM stanowi skuteczne wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji.
Odwiedzający targi RetailShow będą mieli okazję zapoznać się nie tylko ze zintegrowanymi rozwiązaniami Comarch ALTUM, Comarch Retail, Comarch iSklep24, Business Intelligence ale również z iBard24 - systemem do backupu i archiwizacji danych online, oraz iReward24 Platforma Lojalnościowa - systemem przeznaczonym do działań marketingowych związanych z lojalnością w różnych branżach.
Targi RetailShow odbywają się w dniach 17-18 marca 2010 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Stoisko Comarch: G01. Wstęp dla zwiedzających jest całkowicie bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem http://www.retailshow.pl.
(Maja Święcka)
tagi: targi ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...