Nowości

Nowy smak Monster Energy wchodzi na polski rynek

Środa, 16 lutego 2022
Monster Energy nieustannie poszerza swoją ofertę, by dostarczyć konsumentom coraz nowszych, owocowych wrażeń. Na polski rynek właśnie trafił napój „Ultra Watermelon” o smaku orzeźwiającego arbuza. To kolejna propozycja w ramach szerokiego portfolio produktów marki, wzmacniająca kategorię bez dodatku cukru. Produkt jest już dostępny w sieci Biedronka, od 1 marca można go będzie znaleźć na półkach sklepów Żabka, a dwa tygodnie później w kolejnych wybranych punktach detalicznych.
Pod rozświetlonym niebem, z ukochaną osobą obok, dobrą muzyką i przyjaciółmi – najlepsze lato w historii jest przed nami. Nowy Monster Energy Ultra Watermelon to letni akcent, którym od teraz można cieszyć w każdej chwili, nawet zimą. Nowa opcja Monster Energy to idealna propozycja dla aktywnych konsumentów – zero cukru, przyjemny, orzeźwiający smak oraz dawka energii.

Monster Energy oferuje szerokie portfolio produktów w Polsce: tzw. core z kultowym Original oraz m.in. Doctorem czy LH44, linię Juiced na bazie soków owocowych oraz Super Fuel – napój elektrolitowy z magnezem i witaminami z grupy B. Linia Ultra to stale rosnąca kategoria dla osób poszukujących napojów bez cukru, a Ultra Watermelon to siódmy smak z tej kategorii.

Wraz ze zmianą stylu życia i nawyków konsumenckich, zmieniają się również motywacje i okoliczności związane z konsumpcją napojów, dlatego szeroki wybór produktów Monster idealnie wpisuje się w strategię Coca-Cola HBC. Wśród wielu wariantów i smaków produktu, można znaleźć odpowieni napój na każdą okazję i porę dnia. Nowy Monster Energy Ultra Watermelon idealnie jako poranny, rozbudzający napój na początek dnia, jak i dawka dodatkowej energii w takcie intensywnego dnia.

Więcej o portfolio Coca-Cola: link

Sugerowana cena detaliczna Monter Energy Ultra Watermelon to w zależności od kanału sprzedaży 5,79 zł i 5,99 zł.



tagi: Coca-Cola HBC , Monster Energy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,