TIGER Enegry Drink jako pierwsza marka w Polsce zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT.
Tygrys dołączył do klubu Fancy Bears Metaverse – marka otrzymała własny token z limitowanej kolekcji i zmieniła awatar w mediach społecznościowych na charakterystyczną grafikę z motywem misia. Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru Tigera. Ciemne okulary symbolizują pewność siebie z pewną dozą tajemniczości, siłę i energię tygrysa.
NFT to token kryptograficzny – zawiera informacje, które odróżniają go od innych tokenów i które łatwo zweryfikować. Niezamienialny token jest jednostką danych w architekturze blockchain, która poświadcza niepowtarzalność danego pliku cyfrowego.
Agencja odpowiedzialna za działania: Agencja DDOB we współpracy z Fanadise
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.