Nowości

OSHEE REBEL – dawka owoców i witamin w środku zimy

Wtorek, 15 lutego 2022
OSHEE zaprasza do odkrycia galaktycznej serii napojów REBEL. Wzbogacone ekstraktem z schisandry, wody witaminowe uwodzą orzeźwiającym smakiem soczystych owoców takich jak arbuz, pitaja oraz aloes. Oto pełnia smaku nawet w samym środku zimy!
OSHEE_VIW_RANGE.jpg

Seria napojów OSHEE to propozycja dla tych, którzy lubią spędzać czas w stylu REBEL. Napoje łączą w sobie właściwości popularnych izotoników i lubianej wody witaminowej. Zadbają o odpowiednie nawodnienie, a także solidną dawkę witamin. OSHEE REBEL zaspokoi pragnienie podczas aktywnych zimowych dni spędzonych na stoku. Jesteś zwolennikiem klasyki i wybierasz szusowanie na nartach? Czy może szukasz dodatkowego dreszczyku adrenaliny i uwielbiasz snowboardowy freeride w lekkim, białym puchu? Z gracją wykonujesz piruety na tafli lodowiska? Zawsze wtedy, gdy poczujesz spadek mocy, warto sięgnąć po porcję niesamowitej energii zamkniętą w pysznym napoju o egzotycznym smaku.

W czym zatem tkwi sekret OSHEE REBEL? To tajemnicza schisandra, inaczej zwana jagodą wiecznej młodości. Pochodząca z Dalekiego Wschodu roślina posiada wiele właściwości prozdrowotnych. Stosowana od wielu tysięcy lat, doskonale zda egzamin także w XXI wieku. Przeciwdziała zmęczeniu fizycznemu i psychicznemu, poprawia pamięć i koncentrację i podnosi odporność organizmu i przyspiesza proces zdrowienia. Dzięki temu szybciej zregenerujesz się nawet po intensywnym wysiłku. A do tego uznawana jest za naturalny afrodyzjak!

Napoje OSHEE REBEL zostały wzbogacone unikalną kompozycją witaminową, która dodatkowo podnosi efekt prozdrowotny. Zawartość witamin z grupy B (niacyna, biotyna, witamina B6 i B12) wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i krwionośnego oraz pracę mięśni. W butelkach OSHEE REBEL nie znajdziemy sztucznych aromatów, barwników, konserwantów.

W linii dostępne jest 5 wariantów smakowych: pitaja, aloes, arbuz, mango-pomarańcza-kardamon oraz czerwona pomarańcza i guarana.




tagi: OSHEE REBEL , napoje , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,