Butelki ze specjalnymi zawieszkami w kształcie serca - taką walentynkową edycję win dla swoich konsumentów przygotowała firma Henkell Freixenet Polska. Te specjalnie oznaczone, dedykowane Walentynkom produkty, właśnie pojawiły się na sklepowych półkach.
Walentynkowe zawieszki umieszczono na kilkunastu rodzajach win z portoflio Henkell Freixenet Polska – m.in. na winach spokojnych Freixenet: Italian Rose, Pinot Grigio, Chianti oraz na kolekcji premium win musujących Freixenet: Freixenet Prosecco oraz Freixenet Italian Rose.
To wina dedykowane i szczególnie polecane do walentynkowego menu.
- Generalnie tego dnia powinniśmy wybierać wina lekkie - z nieprzesadnie wysoką zawartością alkoholu, czyli takie, które wprowadzą nas w dobry nastrój i pozwolą miło spędzić czas. Ciężkie, alkoholowe czerwone wina z wysoką zawartością tanin zostawmy na inną okazję – podpowiada Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.
Seria dedykowana Walentynkom składa się z dwóch rodzajów zawieszek - serc ozdobionych kokardą i serc z gotową już propozycją życzeń, do wyboru - „Z uśmiechem od serca”, „Serce ty moje”, „Toast za miłość”, „Jesteś serca biciem”, „Prezent od serca”.
- Każdy znajdzie tu coś dla siebie, w zależności od tego, komu zamierza wręczyć prezent, bądź co chce wyrazić – mówi Tomasz Leszko, Dyrektor ds. Marketingu w firmie Henkel Freixenet Polska. - Walentynki to prawdziwe szaleństwo zakupowe. To jeden z tych momentów, kiedy konsument ma silną potrzebę zakupową, chce wręczyć wartościowy prezent i wyrazić przez to swoje uczucia. Święto Zakochanych mocno zakorzeniło się w Polsce, od paru lat odnotowuje dynamiczny wzrost zakupów z tej okazji. Dla wielu osób to długo wyczekiwany moment w roku, dlatego poszukiwania prezentu są zwykle zakrojone na szerszą skalę. Dla większości jednak oznacza to „prezent na ostatnią chwilę”. I wówczas z pomocą przychodzą sklepy stacjonarne. A tam istotna jest ekspozycja oferty i produkty w specjalnej, walentynkowej odsłonie, które wręcz „krzyczą” - „weź mnie, jestem idealny na prezent!”. Dla nas to doskonały moment na zaprezentowanie swojej oferty. Zależy nam, aby tego dnia, zwłaszcza dobre wino było wyjątkowym prezentem dawnym od serca – mówi Tomasz Leszko.
A jak zauważa z kolei Joanna Semczuk, Dyrektor ds. Logistyki i Handlu w firmie Henkell Freixenet Polska, dziś, bardziej niż kiedyś, konsumenci doceniają małe, wielkie chwile, takie jak właśnie Święto Zakochanych. - Sytuacja covidowa spowodowała zmianę naszego systemu wartości – bardziej niż kiedykolwiek liczy się bliskość drugiego człowieka i celebrowanie drobnych przyjemności. Ważne stało się też poczucie bezpieczeństwa, szeroko rozumianego, również przy wyborze marki. Wybieramy te firmy, które znamy, lubimy, którym ufamy, słowem - poszukujemy w marce prawdy. Nasza firma, zgodnie z naszą misją: „Making life sparkle”, towarzyszy konsumentom właśnie w tych momentach i pozwala dostrzec rzeczy wcześniej niedoceniane, niezauważalne – podsumowuje Joanna Semczuk