Marketing

Sieć Netto rozpoczyna współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital

Poniedziałek, 24 stycznia 2022
Z początkiem lutego 2022 r. Netto rozpoczyna współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Agencja, która pracowała do tej pory dla sieci retail takich jak m.in. Lidl, została wyłoniona w ramach przetargu ogłoszonego przez Netto w listopadzie 2021.
Do głównych zadań nowej agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich ww. działań.

Agencja VMLY&R zastąpi agencję Aponadto, z którą sieć Netto współpracowała przez ostatnie dwa lata.

– Bardzo dziękujemy naszej dotychczasowej agencji Aponadto. Wykonała ona świetną pracę, która umożliwiła rozwój Netto w obszarze digital – mówi Filip Fiedorow, CMO Netto Polska. –Dotychczasowa współpraca pozwoliła nam zbudować dobrą bazę do dalszych działań. Cieszymy się, że będziemy je realizować z nowym partnerem, który w toku przetargu pokazał wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone cele biznesowe.

– Rozpoczynająca się współpraca z Netto daje nam możliwość wykorzystania ogromnego doświadczenia agencji w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych dla kategorii retail – dodaje Michał Banaszewski, Chief Business Officer VMLY&R. – To również świetna okazja, by wspólnie szukać szans realizacji celów biznesowych poza tradycyjną komunikacją, szczególnie w momencie transformacji, w jakiej obecnie jest marka. Jesteśmy zbudowani tym, jak przeprowadzony został proces przetargowy i nie możemy doczekać się wspólnych wyzwań.

VMLY&R to globalna agencja brand & customer experience zatrudniająca 12 tysięcy pracowników na całym świecie, m.in. w Kansas City, Nowym Jorku, Detroit, Londynie, São Paulo, Szanghaju, Singapurze i Sydney. W Polsce VMLY&R ma siedziby w Warszawie i Krakowie i zatrudnia 350 osób. VMLY&R współpracuje z takimi firmami i markami jak adidas, Danone (Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój), Grupa Żywiec (Specjal, Desperados), Ferrero (Tic Tac, Rafaello), IKEA, Pernod Ricard (Absolut, Ballantine's, Wyborowa), Samsung i T-Mobile. Od 2010 roku VMLY&R zdobyła łącznie 317 światowych i polskich nagród.

Do przetargu Netto Polska zaprosiło trzy agencje: współpracującą do tej pory z siecią agencję Aponadto, a także VMLY&R i Digital Kingdom.



tagi: Netto , agencja , VMLY&R , obsługa digitalowa , rynek spożywczy , sieć handlowa , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,