Marketing

Spark Foundry wygrała przetarg na obsługę mediową Maczfit

Piątek, 14 stycznia 2022
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.
Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.

Sukces działań marketingowych w dużej mierze zależny jest od dobrego planu. Spark, dobrze rozkodował brief i odpowiedział na nasze oczekiwania.  Zaprezentował strategie mediową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb, gwarantując realizacje założonych celów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w Maczfit.

Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła już w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji. Pomocne mogą być w tym gotowe posiłki oferowane przez Maczfit, które dodają energii do działania i zapewniają spokój oraz równowagę żywieniową.

Od samego początku czuliśmy, że brief dotyczący strategii komunikacji Maczfit pasuje do nas idealnie. Multikanałowe, przenikające się, dynamiczne i nowoczesne kampanie to to, w czym czujemy się najlepiej. Jako agencja z duszą startupu i ogromną pasją do innowacji z radością wyczekujemy wspólnych projektów, które mam nadzieję zamienią się w biznesowy sukces marki – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.



tagi: Spark Foundry , obsługa mediowa , Maczfit , Żabka Polska , sieci handlowe , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , catering dietetyczny ,