„Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych
Wtorek, 11 stycznia 2022
Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A. W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.
Dynamiczny rozwój naszej firmy – zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji – oraz chęć osiągnięcia jeszcze lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych skłoniła nas do rozpoczęcia procesu przetargowego. Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy – powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A.
Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn).
Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing. Poprzeczka – patrząc także na działania konkurencji – jest postawiona wysoko, ale to dla nas tylko dodatkowa motywacja – dodała Anna Sambor.
„Herbapol-Lublin” S.A. to firma z piękną, ponad 70-letnią historią, a jej marki są bardzo pozytywnie postrzegane przez konsumentów. To jednocześnie organizacja, która – pozostając blisko swojego dziedzictwa – nieustannie wyznacza trendy na polskim rynku FMCG. Cieszymy się z wygranej w przetargu i jesteśmy dumni, że firma i jej brandy dołączają do grona naszych klientów. – dodała Kinga Strawińska, Managing Director Walk PR
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.