Nowa Lovela 600 g do koloru jest już dostępny w dystrybucji na rynku tradycyjnym. Rekomendowana cena sprzedaży to 8.99 zł.
Lovela jest najczęściej kupowaną* marką specjalistycznych, hipoalergicznych** środków do prania ubranek dziecięcych. W ostatnich latach segment proszków do prania kolorowych rzeczy wykazuje kilkukrotnie wyższą dynamikę wzrostu, niż tzw. proszków do białego. Trend ten dotyczy również detergentów w segmencie proszków do bielizny dziecięcej.
* na podstawie AC Nielsen 2009
** dotyczy proszków oraz mleczek do prania Lovela
(Maja Święcka)
tagi: Reckitt Benckiser ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...