Nowa Lovela 600 g do koloru jest już dostępny w dystrybucji na rynku tradycyjnym. Rekomendowana cena sprzedaży to 8.99 zł.
Lovela jest najczęściej kupowaną* marką specjalistycznych, hipoalergicznych** środków do prania ubranek dziecięcych. W ostatnich latach segment proszków do prania kolorowych rzeczy wykazuje kilkukrotnie wyższą dynamikę wzrostu, niż tzw. proszków do białego. Trend ten dotyczy również detergentów w segmencie proszków do bielizny dziecięcej.
* na podstawie AC Nielsen 2009
** dotyczy proszków oraz mleczek do prania Lovela
(Maja Święcka)
tagi: Reckitt Benckiser ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....