Każdy z tych produktów to propozycja czterech różnych smaków w jednym, i, co najważniejsze nie jest to gotowy mix. Należy też zwrócić uwagę na formę podania kompozycji, opakowanie pozwala na bezpośrednie „wyłożenie" na stół. To nie koniec nowych produktów tej wiosny i należy oczekiwać kolejnych nowinek sygnowanych marką Bakal.
(maj)
tagi: Atlanta ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....