Opakowania zostały dostosowane do rosnących wymogów rynku nie tracąc przy tym jednak swojej rozpoznawalnej linii. Nową szatę graficzną otrzymały w pierwszej kolejności Ciasteczka Maślane, Ciasteczka Czekoladowe, Ciasteczka z Cukrem, Ciasteczka Brzoskwiniowe i Wiśniowe. W tym sezonie nowe opakowania otrzymały również Ciasteczka Waniliowe, Ciasteczka Cytrynowe i Ciasteczka Kokosowe. Ponad to opakowania zostały zwiększone ze 160 g do 190 g, a dodatkowe 30 g produktu klienci otrzymują gratis.
(maj)
tagi: Solidarność ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....