Opakowania zostały dostosowane do rosnących wymogów rynku nie tracąc przy tym jednak swojej rozpoznawalnej linii. Nową szatę graficzną otrzymały w pierwszej kolejności Ciasteczka Maślane, Ciasteczka Czekoladowe, Ciasteczka z Cukrem, Ciasteczka Brzoskwiniowe i Wiśniowe. W tym sezonie nowe opakowania otrzymały również Ciasteczka Waniliowe, Ciasteczka Cytrynowe i Ciasteczka Kokosowe. Ponad to opakowania zostały zwiększone ze 160 g do 190 g, a dodatkowe 30 g produktu klienci otrzymują gratis.
(maj)
tagi: Solidarność ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...