Opakowania zostały dostosowane do rosnących wymogów rynku nie tracąc przy tym jednak swojej rozpoznawalnej linii. Nową szatę graficzną otrzymały w pierwszej kolejności Ciasteczka Maślane, Ciasteczka Czekoladowe, Ciasteczka z Cukrem, Ciasteczka Brzoskwiniowe i Wiśniowe. W tym sezonie nowe opakowania otrzymały również Ciasteczka Waniliowe, Ciasteczka Cytrynowe i Ciasteczka Kokosowe. Ponad to opakowania zostały zwiększone ze 160 g do 190 g, a dodatkowe 30 g produktu klienci otrzymują gratis.
(maj)
tagi: Solidarność ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...