Vitaminka marchwiowo-owocowa to kompozycja sześciu pysznych smaków. Gęsta, przecierowa konsystencja soku sprawia, że Vitaminka to wartościowa przekąska o każdej porze dnia. Dlatego Vitaminkę zawsze warto mieć pod ręką! Szczególnie, że jest dostępna nie tylko w kartonowych opakowaniach o pojemności 1 litra, ale także w poręcznych butelkach o pojemności 250 ml, które z pewnością zmieszczą się w damskiej torebce.
Soki Vitaminka są źródłem naturalnej prowitaminy A (b-karotenu) z marchewek, która w połączeniu z witaminami C i E tworzy koktajl witamin, będący elementem prawidłowo skomponowanej diety.
Vitaminka zyskała również nową oprawę: zmianie uległa identyfikacja wizualna marki. Odświeżone zostało logo produktu oraz grafika opakowań. Teraz z łatwością można wybrać swój ulubiony smak spośród sześciu kompozycji smakowych Vitaminki 100% soku bez dodatku cukru:
- Jabłko, marchewka, banan;
- Jabłko, marchewka, brzoskwinia;
- Jabłko, marchewka, truskawka;
- Jabłko, marchewka, malina;
- Jabłko, marchewka, gruszka;
- Jabłko, marchewka, ananas.
Wprowadzeniu nowej Vitaminki towarzyszy kampania reklamowa w telewizji pod hasłem: „Świetnego samopoczucia życzy nowa, marchwiowo-owocowa Vitaminka Hortex - 100% soku bez dodatku cukru". Dodatkowo, nowa Vitaminka jest wspierana poprzez aktywności BTL oraz degustacje konsumenckie.
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....