Shell zwiększa swoją konkurencyjność, poszerzając ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez DHL Parcel w ramach sieci DHL POP. Do tej pory stacje Shell umożliwiały jedynie odbiór przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską. Paczkę można odebrać i nadać na stacjach, jednak wcześniej musi zostać przygotowana do nadania na
www.paczking.pl Wraz z poszerzeniem zakresu obsługi paczek zmienia się także liczby stacji, które umożliwią odbiór i nadanie paczki. Taką możliwość zapewni aż 356 stacji Shell w całym kraju. W najbliższej przyszłości Shell planuje rozszerzyć współpracę z kolejnymi firmami kurierskimi.
– Cały czas uważnie obserwujemy rynek i odpowiadamy na coraz nowsze potrzeby społeczeństwa. Współpraca z Pointpack pozwoli rozszerzyć grono naszych klientów m.in. o osoby, robiące zakupy i sprzedające towary online, które mają stacje Shell w swoim sąsiedztwie. Bardzo mnie cieszy, że po raz kolejny pokazujemy, że stacje Shell są nie tylko miejscem do tankowania paliwa, ale również wielofunkcyjnymi obiektami usługowymi, w których wypijemy doskonałą kawę z oferty Shell Café, zrobimy zakupy, założymy konto bankowe i nadamy lub odbierzemy przesyłkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.
– Dzięki tej współpracy klienci będą mogli w pełnym zakresie korzystać z Punktów Obsługi Paczek na stacjach Shell. POP-y spełniają oczekiwanie klientów w zakresie samodzielnej formy nadania bądź odbioru paczki. Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z POP-ów jest najwyższy w branży i wynosi ponad 76, mierzony wskaźnikiem NPS. Ponad połowie odbiorców dotarcie to punktu zajmuje mniej niż 5 minut – mówi Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.
Na stacjach Shell można zatrzymać się i skorzystać z nowej oferty kawiarniano-gastronomicznej i odpocząć w komfortowym, przyjaznym otoczeniu. Na wszystkich czekają przekąski i doskonała aromatyczna kawa Shell Café w dwóch odsłonach – espresso lub lungo, pozyskiwana ze zrównoważonych, certyfikowanych ziaren.
Za integrację usługi i wsparcie technologiczne odpowiada firma Pointpack, która buduje rozwiązania IT, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.
– Przekroczyliśmy liczbę 47 mln przesyłek i obecnie obsługujemy już ponad 16.500 punktów w całej Polsce, a liczba ta stale rośnie. Obserwujemy również znaczną intensyfikację rynku w zakresie rozwoju punktów nadawczo-odbiorczych, a współpraca z siecią Shell to odpowiedź na wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju usługi wśród klientów. Rosnący poziom satysfakcji konsumentów korzystających z możliwości nadawania i odbierania przesyłek jest mocną podstawą dla konsekwentnego rozwijania kolejnych partnerstw w tym obszarze – informuje Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.