Nowe produkty wprowadzone na rynek to: Czekoladowy Debiut - nadziewane cukierki czekoladowe o smaku wiśniowym i pomarańczowym z subtelnym dodatkiem alkoholu oraz Czekoladowa Mieszanka Imieninowa - cukierki czekoladowe z nadzieniem owocowym o smaku porzeczkowym i truskawkowym. Są to cukierki zawijane, a na opakowaniach nadrukowane zostały najbardziej popularne polskie imiona wraz z datami imienin.
Nowy produkt wzbogaca szeroką ofertę „Pszczółki" o kolejne smaki, a przede wszystkim o produkty czekoladowe. Promocje i degustacje w sklepach prowadzone będą do kwietnia 2010 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Pszczółka ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...