Nowe produkty wprowadzone na rynek to: Czekoladowy Debiut - nadziewane cukierki czekoladowe o smaku wiśniowym i pomarańczowym z subtelnym dodatkiem alkoholu oraz Czekoladowa Mieszanka Imieninowa - cukierki czekoladowe z nadzieniem owocowym o smaku porzeczkowym i truskawkowym. Są to cukierki zawijane, a na opakowaniach nadrukowane zostały najbardziej popularne polskie imiona wraz z datami imienin.
Nowy produkt wzbogaca szeroką ofertę „Pszczółki" o kolejne smaki, a przede wszystkim o produkty czekoladowe. Promocje i degustacje w sklepach prowadzone będą do kwietnia 2010 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Pszczółka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...