Nowe produkty wprowadzone na rynek to: Czekoladowy Debiut - nadziewane cukierki czekoladowe o smaku wiśniowym i pomarańczowym z subtelnym dodatkiem alkoholu oraz Czekoladowa Mieszanka Imieninowa - cukierki czekoladowe z nadzieniem owocowym o smaku porzeczkowym i truskawkowym. Są to cukierki zawijane, a na opakowaniach nadrukowane zostały najbardziej popularne polskie imiona wraz z datami imienin.
Nowy produkt wzbogaca szeroką ofertę „Pszczółki" o kolejne smaki, a przede wszystkim o produkty czekoladowe. Promocje i degustacje w sklepach prowadzone będą do kwietnia 2010 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Pszczółka ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....