Biedronka otworzy ponad tuzin nowych sklepów jeszcze w październiku
Środa, 27 października 2021
Od wielkich metropolii po małe miejscowości, sieć Biedronka świętuje otwarcie aż 13 nowych placówek w końcówce października. Dzięki temu, że najnowsze sklepy zostaną otwarte jeszcze przed 1 listopada, klienci będą mogli jeszcze lepiej przygotować się do nadchodzącego święta i dni wolnych od pracy. Nowe placówki zlokalizowano m.in. w Opocznie, Lubrzy, Ząbkowicach Śląskich, Pławnie, Urszulinie czy Ińsku, Gliwicach i w Warszawie.
26 października sieć powiększyła się o 2 placówki, w Piotrkowie Kujawskim i Opocznie, a dzień później do listy dołączył sklep w Gorzowie Wielkopolskim. Kulminacja intensywnego jesiennego sezonu otwarć nowych placówek nastąpi 28 października, gdy do przestronnych i nowoczesnych sklepów sieci Biedronka będą mogli wybrać się mieszkańcy aż 6 miejscowości tj.: Lubrzy niedaleko Prudnika, Ząbkowic Śląskich, Gliwic, Zabrza, Urszulina, Warszawy oraz Piotrkowa Kujawskiego. W ostatnich dniach sieć otworzyła 4 nowe sklepy: w Warszawie, Pławnie niedaleko Radomska, Łodzi oraz pierwszą Biedronkę w Ińsku, w woj. zachodniopomorskim.
Łączna powierzchnia sprzedaży wspomnianych placówek to 8 960 m2, a największą z nich może pochwalić się Biedronka znajdująca się w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 131 – aż 872 m2. Placówka w Warszawie wraz ze sklepem sieci Biedronka w Ząbkowicach Śląskich to również ta z największą liczbą kas – w obu przypadkach na klientów czeka aż 9 kas, w tym 4 kasy samoobsługowe w Warszawie i 5 w Ząbkowicach Śląskich. W czterech obiektach umieszczono także lady tradycyjne mięsno-wędliniarskie – to placówki w Ińsku, Urszulinie, Gliwicach i Zabrzu. Dzięki otwarciom nowych sklepów w ciągu dwóch tygodni powstało ponad 200 miejsc pracy.
Wszystkie 13 sklepów zaprojektowano w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania, zwiększające komfort klientów i pracowników, w zgodzie z najnowszym standardem 3.0. Te obiekty są jeszcze bardziej przyjazne środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz m.in. zamykane regały chłodnicze, wykorzystujące gaz CO2. Wyróżnia je również czytelny układ przestrzeni oraz podział stanowisk na strefy owoców i warzyw, produktów delikatnych czy strefy eksponujące promocje.
Realizujemy plan otwarć nowych sklepów i modernizacji w tym roku, czego dowodzi nasze tempo w ostatnich dniach przed 1 listopada. Dzięki temu klienci będą mogli przygotować się do świąt z naszą pomocą. Jednocześnie pamiętamy o naszych pracownikach, dlatego sklepy sieci Biedronka będą nieczynne także w niedzielę, 31 października - powiedział Paweł Solecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.
W sklepach, które otwierają się 28.10, powitają wyjątkowe promocje. Przy zakupie min. 2 wybranych produktów spośród artykułów przemysłowych mogą liczyć oni na 30% rabatu. Do kupienia będzie także banan premium 60% taniej (1,99 zł/kg) czy schab z lady tradycyjnej (11,99 zł/kg). Przy zakupie dwóch opakowań jajek Moja Kurka z kartką Moja Biedronka, drugie z nich klienci otrzymają 46% taniej (4,99 zł/szt.).
Mając na uwadze, że 1 listopada to w Polsce bardzo ważne rodzinne święto, Biedronka zdecydowała, że wyjątkowo wszystkie jej sklepy, także te mające status placówki pocztowej, będą zamknięte w niedzielę, 31 października. Dzięki temu pracownicy sieci Biedronka będą mogli w spokoju przygotować się do święta w gronie bliskich im osób.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.