W połowie marca Nestlé wprowadza absolutną nowość - gruby wafel, zaprojektowany dla mężczyzn. MAXER XXL to dużo więcej chrupiącego wafla niż w przeciętnym wafelku, przełożonego pysznym kremem czekoladowym, a do tego oblanego czekoladą deserową. Prawdziwy kawał wafla, który sprawdzi się nie tylko w ekstremalnej sytuacji.
Wprowadzenie nowego wafla MAXER XXL będzie wspierane kampanią prowadzoną od czerwca w Internecie, punktach sprzedaży i na nośnikach outdoor. Kampanię przygotowała agencja FireFly Creation, a za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Opakowania wafla MAXER XXL zaprojektowała agencja FireFly Creation i Promocja 21.
Sugerowana cena nowego wafla MAXER XXL (51 g) wynosi ok. 1,34 zł.
Zgodnie ze strategią Nestlé dbania o zdrowie, dobre samopoczucie i prawidłowe odżywianie konsumentów na tyłach opakowań wafla MAXER XXL umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
Geopolityka i wynikająca z niej skomplikowana sytuacja...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....