W połowie marca Nestlé wprowadza absolutną nowość - gruby wafel, zaprojektowany dla mężczyzn. MAXER XXL to dużo więcej chrupiącego wafla niż w przeciętnym wafelku, przełożonego pysznym kremem czekoladowym, a do tego oblanego czekoladą deserową. Prawdziwy kawał wafla, który sprawdzi się nie tylko w ekstremalnej sytuacji.
Wprowadzenie nowego wafla MAXER XXL będzie wspierane kampanią prowadzoną od czerwca w Internecie, punktach sprzedaży i na nośnikach outdoor. Kampanię przygotowała agencja FireFly Creation, a za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Opakowania wafla MAXER XXL zaprojektowała agencja FireFly Creation i Promocja 21.
Sugerowana cena nowego wafla MAXER XXL (51 g) wynosi ok. 1,34 zł.
Zgodnie ze strategią Nestlé dbania o zdrowie, dobre samopoczucie i prawidłowe odżywianie konsumentów na tyłach opakowań wafla MAXER XXL umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...