Limitowana edycja czerwonego wina Carlo Rossi w ekskluzywnej kobiecej kreacji została specjalnie przygotowana na Dzień Kobiet, który w tym roku będzie obchodzony w dniu 8 marca po raz setny. Inspiracją do stworzenia eleganckiej sukni w kolorze głębokiej czerwieni była szczęśliwa, tańcząca kobieta, która delektuje się życiem. Zaprojektowana suknia sprawia wrażenie zatrzymania „magicznej chwili" tanecznego obrotu jaki wykonuje tancerka na parkiecie. Jednocześnie kolor i styl zaprojektowanej sukni bezpośrednio nawiązuje do koloru i zmysłowego smaku wina Carlo Rossi.
„Projektując jedwabną kreację dla Carlo Rossi chcieliśmy podziękować wszystkim kobietom w Dniu ich święta i sprawić im przyjemność, tworząc atrakcyjny prezent odzwierciedlający ich piękno, radość i optymizm. Mamy nadzieję, że sprawi im on wiele radości" - mówi Andrzej Studziński, Kierownik marki Carlo Rossi.
Kobiety wybierają czerwone Carlo Rossi przede wszystkim ze względu na delikatny bukiet oraz łagodny i harmonijny smak, co sprawia, że jest to idealne wino na każdą okazję.
Jedna z konsumentek, celebrując miłe chwile lampką wina Carlo Rossi, uzasadniła swój wybór
w następujący sposób: „Są chwile kiedy czuję, że zasłużyłam na nagrodę lub po prostu mam ochotę sprawić sobie przyjemność."
I to właśnie dla takich kobiet marka zdecydowała się stworzyć niestandardowy prezent.
W ramach specjalnej akcji marka Carlo Rossi pragnie podarować 8 marca w Dzień Kobiet kilka z tych ekskluzywnych prezentów wybranym polskim celebrities.
Dodatkowo zestawy Carlo Rossi z suknią będą dostępne w ekskluzywnych konkursach prasowych oraz konkursie na imprezie organizowanej przez Carlo Rossi w Fabryce Trzciny w dniu 19 marca.
*Świadomość spontaniczna marki oraz deklaracja częstotliwości zakupu; Millward Brown SMG/KRC; Badanie na ogólnopolskiej losowej próbie 369 osób w wieku 18-75 lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy-Sierpień 2009.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
tagi: Carlo Rossi ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...