Nowości

Stylowe i zmysłowe Carlo Rossi na Dzień Kobiet

Piątek, 26 lutego 2010
Ulubiona marka wina Polaków* - Carlo Rossi - przygotowała wyjątkowy prezent dla kobiet. Czerwone wino Carlo Rossi w specjalnie zaprojektowanej, eleganckiej kobiecej kreacji - jedwabnej sukni w kolorze głębokiej czerwieni - doskonale odzwierciedlającej delikatny i harmonijny smak wina Carlo Rossi.

Limitowana edycja czerwonego wina Carlo Rossi w ekskluzywnej kobiecej kreacji została specjalnie przygotowana na Dzień Kobiet, który w tym roku będzie obchodzony w dniu 8 marca po raz setny. Inspiracją do stworzenia eleganckiej sukni w kolorze głębokiej czerwieni była szczęśliwa,  tańcząca kobieta, która delektuje się życiem. Zaprojektowana suknia sprawia wrażenie zatrzymania „magicznej chwili" tanecznego obrotu jaki wykonuje tancerka na parkiecie. Jednocześnie kolor  i styl zaprojektowanej sukni bezpośrednio nawiązuje do koloru i zmysłowego smaku wina Carlo Rossi.

„Projektując jedwabną kreację dla Carlo Rossi chcieliśmy podziękować wszystkim kobietom w Dniu ich święta i  sprawić im  przyjemność,  tworząc atrakcyjny prezent odzwierciedlający ich piękno, radość i optymizm. Mamy nadzieję, że sprawi  im on wiele  radości" - mówi  Andrzej Studziński, Kierownik marki Carlo Rossi.

Kobiety wybierają czerwone Carlo Rossi przede wszystkim ze względu na delikatny bukiet oraz łagodny i harmonijny smak, co sprawia, że jest to idealne wino  na każdą okazję.  

Jedna  z konsumentek, celebrując miłe chwile lampką wina Carlo Rossi, uzasadniła swój wybór 
w następujący sposób: „Są chwile kiedy czuję, że zasłużyłam na nagrodę lub po prostu mam ochotę sprawić sobie przyjemność."

I to właśnie dla takich  kobiet marka zdecydowała się stworzyć niestandardowy prezent.

W ramach specjalnej akcji marka Carlo Rossi pragnie podarować 8 marca w Dzień Kobiet kilka z tych ekskluzywnych prezentów wybranym polskim celebrities.

Dodatkowo zestawy Carlo Rossi z suknią będą dostępne w ekskluzywnych konkursach prasowych oraz konkursie na imprezie organizowanej przez Carlo Rossi w Fabryce Trzciny w dniu 19 marca.

*Świadomość spontaniczna marki oraz deklaracja częstotliwości zakupu; Millward Brown SMG/KRC; Badanie na ogólnopolskiej losowej próbie 369 osób w wieku 18-75 lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy-Sierpień 2009.

INFORMACJA HANDLOWA

(Maja Święcka)

tagi: Carlo Rossi ,