Kampania obejmuje emisję spotu 15" w telewizji i 30" w kinie. Kreację spotu przygotowała agencja BBDO Düsseldorf. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Ze strony Dr. Oetker kampanię prowadzi Justyna Siewierska, senior product manager.
Nowy deser Paula to połączenie pysznego mlecznego deseru i ulubionego przez dzieci smaku: czekolady z orzechami laskowymi. Deser składa się w 84 % z mleka i zawiera tylko 3,9 % tłuszczu.
(maj)
tagi: Dr. Oetker ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
Geopolityka i wynikająca z niej skomplikowana sytuacja...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....