Nowości

Kampania reklamowa deserów Dr. Oetker

Piątek, 26 lutego 2010
Trwa kampania reklamowa firmy Dr. Oetker wspierająca Deser Paula o nowym smaku czekoladowo-orzechowym. Kampania reklamowa prowadzona jest od 15 lutego w telewizji ogólnopolskiej i na kanałach dziecięcych a od 19 lutego w kinie. Potrwa do połowy kwietnia w telewizji i początku maja w kinie.

Kampania obejmuje emisję spotu 15" w telewizji i 30" w kinie. Kreację spotu przygotowała agencja BBDO Düsseldorf. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Ze strony Dr. Oetker kampanię prowadzi Justyna Siewierska, senior product manager.

Nowy deser Paula to połączenie pysznego mlecznego deseru i ulubionego przez dzieci smaku: czekolady z orzechami laskowymi. Deser składa się w 84 % z mleka i zawiera tylko 3,9 % tłuszczu.

(maj)

tagi: Dr. Oetker ,