Kampania obejmuje emisję spotu 15" w telewizji i 30" w kinie. Kreację spotu przygotowała agencja BBDO Düsseldorf. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Ze strony Dr. Oetker kampanię prowadzi Justyna Siewierska, senior product manager.
Nowy deser Paula to połączenie pysznego mlecznego deseru i ulubionego przez dzieci smaku: czekolady z orzechami laskowymi. Deser składa się w 84 % z mleka i zawiera tylko 3,9 % tłuszczu.
(maj)
tagi: Dr. Oetker ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...