Kampania obejmuje emisję spotu 15" w telewizji i 30" w kinie. Kreację spotu przygotowała agencja BBDO Düsseldorf. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Ze strony Dr. Oetker kampanię prowadzi Justyna Siewierska, senior product manager.
Nowy deser Paula to połączenie pysznego mlecznego deseru i ulubionego przez dzieci smaku: czekolady z orzechami laskowymi. Deser składa się w 84 % z mleka i zawiera tylko 3,9 % tłuszczu.
(maj)
tagi: Dr. Oetker ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...