Nowe placówki handlowe

Netto nie zwalnia tempa otwierania sklepów przejętych po sieci Tesco

Piątek, 08 października 2021
Po niedawnym przekroczeniu progu 100 placówek poddanych procesowi konwersji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć oddała do użytku kolejnych dziesięć sklepów. Inauguracjom jak zawsze towarzyszą promocje i akcje specjalne.
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny i korzystne oferty promocyjne.

W czwartek 30 września nowoczesne sklepy Netto 3.0 powitały klientów w Golubiu Dobrzyniu, Zawierciu, Grudziądzu, Płocku, Człuchowie i Sławnie. Z kolei tydzień później – 7 października otwarte zostały sklepy w Kędzierzynie-Koźlu, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym. Tym samym do użytku oddano aż 12 500 m² powierzchni handlowej.

W Grudziądzu i Płocku funkcjonowały dotychczas po dwa sklepy Netto; w Człuchowie, Zawierciu i Kędzierzynie-Koźlu – po jednym sklepie sieci. W Golubiu-Dobrzyniu, Sławnie, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym pojawiły się pierwsze sklepy Netto.

Z myślą o wygodzie klientów sklepy w Nowym Targu i Płocku zostały wyposażone w kasy samoobsługowe, które Netto wprowadza sukcesywnie w coraz większej liczbie placówek.

Podczas wszystkich otwarć nowych placówek od czwartku do soboty obowiązuje specjalna oferta promocyjna. Natomiast w sobotę następującą po otwarciu na wszystkich odwiedzających czekają atrakcje z nagrodami, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie – wszystko przy muzyce.

Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Z kolei przygotowywane co tydzień promocje i oferty specjalne pozwalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.



tagi: Netto , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Tesco , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,