FM Logistic rozpoczął kompleksową obsługę marki Yves Rocher
Czwartek, 07 października 2021
FM Logistic, globalny operator logistyczny rozpoczął realizację kompleksowej obsługi marki Yves Rocher, międzynarodowego producenta kosmetyków. W ramach umowy operator świadczy usługi z zakresu logistyki dla omnichannel, realizując zamówienia dla odbiorców w Polsce i na Węgrzech zarówno w kanale B2B do 133 sklepów, jak i B2C bezpośrednio do klienta końcowego.
Usługi logistyczne na rzecz klienta obejmują magazynowanie, transport oraz usługi dodane. Oficjalna inauguracyjna operacji miała miejsce we wrześniu br. w południowej części Polski, w Będzinie, na należącej do operatora multiklienckiej platformie logistycznej, gdzie przy udziale zarządów obu firm uroczyście zainaugurowano rozpoczęcie współpracy.
W ramach 2,3tys. mkw powierzchni magazynowej dedykowanej do obsługi klienta operator wdrożył szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, np. automatyczną linię pakującą. Według wstępnych założeń roczny picking tylko w kanale handlu elektronicznego ma wynieść około 10 milionów jednostek i kilkaset tysięcy zamówień, które realizowane będę dla konsumentów indywidualnych w Polsce i na Węgrzech. Tym samym Yves Rocher stał się obecnie największym klientem e-commerce operatora.
- Ważnym elementem rozpoczętej współpracy jest obsługa kanału e-commerce B2C, co pozwala nam jednocześnie na konsekwentną realizację strategii biznesowej FM Logistic, która zakłada rozwój właśnie w tym obszarze, ze szczególnym naciskiem na omnichannel - powiedział Daniel Franke, Managing Director, FM Logistic CE, oraz dodał - Niewątpliwą dodatkową przyjemność pracy z Yves Rocher daje fakt, że DNA naszych firm są sobie bliskie. Nie tylko jesteśmy firmami rodzinnymi, ale też z podobnym zaangażowaniem patrzymy na wyzwania środowiskowe i konieczność podjęcia działań w tym kierunku. To w dzisiejszych czasach bardzo cenny czynnik pozwalający na rozszerzenie horyzontów patrzenia na biznes, i w długiej perspektywie, wprowadzenia realnych zmian w postawach konsumentów.
Polska jest czwartym krajem w Europie, w którym obie firmy nawiązały współpracę biznesową. Dla firmy Yves Rocher, FM Logistic realizuje kompleksową usługę logistyczną we Włoszech, Rumunii i na Ukrainie.
Rozpoczęcie współpracy z FM Logistic to ważny krok w rozwoju Yves Rocher w Polsce. Jej celem jest jak najlepsza obsługa naszych klientów, w szczególności w obszarze dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce - mówi Thomas Chatain, CEO North & Central Europe, Yves Rocher
Yves Rocher to światowa marka kosmetyczna, a jednocześnie firma rodzinna powstała we Francji w 1965 roku. Obecna jest w 88 krajach na 5 kontynentach, oferuje szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów, a także makijażu. Receptury wszystkich produktów firmy są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a jednym z priorytetów firmy jest troska o środowisko naturalne.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.