Aż 45% konsumentów na świecie zastępuje systematyczne posiłki przekąskami – wynika z danych Nielsena. To również coraz silniejszy trend w Polsce, na który marka Cedrob odpowiada czysto drobiowym produktem z linii Kurna Półka.
Wraz z launchingiem marki w ramach trwającej kampanii reklamowej na sklepowe półki trafił nowy produkt z linii Kurna Półka – przekąska 100% drobiowa, z polskiego kurczaka o prostym składzie i kaloryczności niższej od klasycznej przekąski wieprzowej o ponad 200 kcal/100 g.
- Klienci oczekują nie tylko dobrego smaku, ale także czytają składy i zwracają uwagę na war-tości odżywcze, szukając zdrowych przekąsek. Dlatego stworzyliśmy produkt oparty na bia-łym, chudym mięsie z kurczaka, który w niczym nie ustępuje klasycznym wieprzowym przeką-skom, zapewniając niższą kaloryczność oraz niższy udział tłuszczu – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.
Swym smakiem i aromatem przekąska drobiowa nawiązuje do tradycyjnych wędlin wędzo-nych. W skład produktu wchodzi wyłącznie mięso drobiowe polskiego pochodzenia, pozy-skiwane zgodnie z filozofią koncernu Cedrob „od ziarna do stołu”. Na 100 g produktu wyko-rzystano aż 163 g mięsa, co jest gwarancją wysokiej mięsności.
– Przekąskę można przechowywać poza lodówką do 25 C, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w szkole, w pracy, a także podczas weekendowego wyjazdu czy na deskę wędlin. Oferujemy ją w opakowaniu 100-gramowym, którego graficznym bohaterem jest brand hero marki – Pan Kogut, strażnik jakości w codzienności – dodaje Marietta Stefaniak.
W ramach linii Cedrob z Kurnej Półki dostępny jest szeroki wybór wędlin drobiowych pre-mium. Pełną ofertę można znaleźć na stronie zkurnejpolki.pl, a kampania marketingowa ją promu-jąca trwa od 30 sierpnia w największych polskich stacjach telewizyjnych, w prasie oraz in-ternecie. Produkt jest dostępny m.in. w sieci sklepów Lidl, a także na Allegro, gdzie można również wygrać dodatkowe nagrody związane z kampanią.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.