Fisielowy kubek - owocowe kisiele instant to rynkowy sukces Delecty w kategorii deserów w proszku. Cztery nowe smaki z kawałkami owoców - owoce leśne, truskawkowy, malinowy i wiśniowy wzbogacają i dopełniają asortyment zdrowych deserów z marchewką i witaminami.
Wielkość rynku kisieli w proszku, który obejmuje dwa segmenty: kisiele tradycyjne (45%) i kisiele instant (55%) szacuje się na 88,4 mln zł (dane wg MAT ON'09). Największy potencjał wzrostowy odnotowuje rynek kisieli instant. W skali roku, jego wartość wzrosła o ponad +11%. Stały, realny wzrost popularności kategorii wśród konsumentów, pozwala oceniać nową ofertę kisieli instant Delecty, jako adekwatną odpowiedź na potrzeby rynku.
Kisiele Fisielowy kubek w nowych smakach będą dostępne w sprzedaży od 15 lutego 2010 r. w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Komunikację całej kategorii wesprze kampania TV zaplanowana na przełom lutego i marca br.
Pełny asortyment kisieli instant Fisielowy kubek obejmuje 8 smaków. Od września 2009 r. dostępne są 4 smaki: owoców leśnych z marchewką, truskawkowy z marchewką, bananowy z marchewką oraz pomarańczowy z marchewką.
Producent: Rieber Foods Polska S.A. (http://www.delecta.pl/)
Produkt:
Fisielowy kubek - kisiel owoce leśne z kawałkami owoców (30 g) EAN 5900983000873
Fisielowy kubek - kisiel truskawkowy z kawałkami owoców (30 g) EAN 5900983000880
Fisielowy kubek - kisiel malinowy z kawałkami owoców (30 g) EAN 5900983000866
Fisielowy kubek - kisiel wiśniowy z kawałkami owoców (30 g) EAN 5900983000897
Sugerowana cena det.: 1,05 - 1,15 zł.
Dostępność w sprzedaży: od 15 lutego 2010 r.
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...