Żabka oferuje bogaty wybór produktów wspierających zrównoważone żywienie, także dla najmłodszych, w tym dania obiadowe marki własnej Szamamm Kids. Charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także bajkowe opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci – Scooby-Doo. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego wystartowała kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”, poświęcona Szamamm Kids.
– Nowa linia Szamamm Kids to nasza odpowiedź zarówno na potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów, jak i na oczekiwania zapracowanych rodziców, którym niejednokrotnie brakuje pomysłu i czasu na przygotowanie pożywnego posiłku dla dziecka. To pełnowartościowe, gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Posiadają prosty skład, dużo warzyw i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Do tego serwowane są w wygodnym opakowaniu z wizerunkiem ulubieńca dzieci, psa Scooby-Doo na etykiecie – mówi Piotr Rajewski, Dyrektor Handlowy w Żabka Polska.
Szamamm Kids to gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Aktualnie w ramach linii Żabka oferuje Makaron literki z pulpecikami drobiowo-marchewkowymi, sosem koperkowym i brokułem 250 g oraz Makaron zwierzątka z pulpecikami drobiowo-dyniowymi i sosem pomidorowym z serem mascarpone 225 g. Produkty dostępne są w cenie 10,99 zł/szt.
Posiłki Szamamm Kids charakteryzują się niską zawartością cukru i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Dodatkowo zostały wzbogacone warzywami, podanymi w przystępnej dla dziecka formie, np. w gotowanych na parze pulpecikach „przemycona” została marchewka oraz kawałki dyni. Serwowane są na tacce trójdzielnej, dzięki której można dobrać odpowiednią porcję nawet dla największego niejadka. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce.
Etykiety opakowań, w których oferowane są dania gotowe Szamamm Kids, zostały stworzone na licencji Scooby-Doo. Zamiast fotografii dania przedstawiają postać psa Scooby-Doo. W tle pojawiają się także zarysy innych postaci z bajki. Dodatkowym wyróżnikiem kategorii dziecięcej jest dopisek „kids” przy logotypie.
Poszerzenie portfolio marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci z linii Kids wspiera kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”.
W ramach marki własnej Szamamm Żabka oferuje gotowe dania obiadowe na każdą okazję. Są wśród nich zarówno dania dobrze znane, takie jak pierogi, naleśniki, kotlety, makarony czy skrzydełka panierowane, jak i inspiracje kulinarne z całego świata – od uwielbianych smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Na mniejszy głód sieć proponuje pyszne zupy. Wszystkie dania pozbawione są substancji konserwujących. Dostępne są także specjalnie oznaczone warianty bezmięsne.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.