„Plusssz jako profesjonalna marka i lider nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie preparatów witaminowych ciągle się doskonali" - mówi Edyta Michalak, brand manager marki Plusssz. - „Podążając za potrzebami i wymaganiami naszych klientów, zapewniamy produkty idealnie dopasowane do ich potrzeb."
Przednia część opakowania zyskała przeźroczyste okienko, dzięki czemu widać, ile tabletek zostało w opakowaniu, jaki mają kolor oraz że są dwuwarstwowe (w jednej warstwie tabletek Plusssza zawarty jest zestaw 10 najważniejszych witamin, w drugiej warstwie jest główny minerał/witamina np. potas, żelazo itd., witaminy i główny składnik nie działają na siebie przed rozpuszczeniem tabletki, dlatego zawartość preparatu może być w całości przyswojona przez organizm).
Szeroka gama witamin Plusssz: Plusssz Acitve, Plusssz Magnez, Plusssz Żelazo, Plusssz Jod, Plusssz Minerały, Plusssz Witamina C, Plusssz Żeń-szeń pozwalają idealnie dopasować produkt do indywidualnych potrzeb klienta. Kod kolorystyczny na opakowaniach ułatwia szybki wybór pożądanego preparatu. Każde opakowanie posiada dużą i widoczną informację o dominującym komponencie Plusssza. Bardziej czytelny, podkreślony i wyróżniony skład zwraca uwagę na wysoką, odpowiednio dozowaną zawartość witamin w preparacie, a tym samym podkreśla ich najwyższą jakość.
Nowością jest zastosowanie naturalnych barwników we wszystkich wersjach witamin Plusssz.
Relaunch przeszło również logo Plusssza. Została w nim wizualnie podkreślona musująca forma preparatu, która jest ważną zaletą produktu, ponieważ dzięki temu szybciej przyswajane są zawarte w tabletkach substancje czynne.
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.plusssz.pl/
(Maja Święcka)
tagi: Plusssz ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...