OSHEE zapracowało na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a produkty firmy stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, marka współpracowała z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi.
Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już we wrześniu zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.
- Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – dodaje Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
W dystrybucji znajdą się następujące produkty inspirowane uniwersum Wiedźmina:
- Energy Drinki w puszkach 500 ml o smakach jabłko-kiwi („Kot”), truskawka-limonka („Zamieć”) oraz mango-chili („Jaskółka”) – w sugerowanej cenie 4,49 zł
- Napój izotoniczny w butelce o pojemności 750 ml oraz woda witaminizowana o pojemności 555 ml – oba o smaku bzu i agrestu – w sugerowanych cenach 3,19 i 3,29 zł
- Napój izotoniczny o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 750 ml i w sugerowanej cenie 3,19 zł
- Energy water o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 555 ml i sugerowanej cenie 3,49 zł
- Proteinowy baton energetyczny (45g) o smaku owoców leśnych w sugerowanej cenie 5,49 zł
Wszystkie produkty dostępne będą w limitowanej dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.
Loteria z nagrodamiDedykowana loteria towarzysząca wprowadzeniu limitowej serii produktów na rynek z pewnością ucieszy wszystkich konsumentów, którym bliskie jest uniwersum Wiedźmina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.
Od 1 września do 31 grudnia 2021 będzie można wygrać ponad 2000 nagród. Wśród nich 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE. Szczegóły na stronie oshee-wiedzmin.pl.
Kampania reklamowaW październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.
Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.