Nowe placówki handlowe

Już 50 sklepów Netto otwartych w miejsce Tesco

Czwartek, 29 lipca 2021
85 500 klientów obecnych na otwarciach sklepów, 23 nowe miasta, których mieszkańcy mogą odwiedzić sklepy w formacie Netto 3.0, 3000 produktów w stałej ofercie, w tym 1000 marek własnych, których produkty goszczą na półkach nowo otwartych sklepów i średnio 23 000 sztuk świeżych bułek wypiekanych codziennie w nowych sklepach – to tylko niektóre z liczb opisujących trwający od maja br. proces otwierania sklepów Netto w miejscu placówek Tesco przejętych przez Salling Group od Tesco Polska.
Od momentu wydania przez UOKiK w marcu tego roku zgody na przejęcie polskiej części Tesco przez Salling Group, duńska grupa kapitałowa prowadziła zaawansowane przygotowania do konwersji przejętych placówek na nowoczesne sklepy Netto 3.0. Charakterystyczny dla sklepów Netto format inspirowany jest stylem skandynawskim, którego głównymi cechami są m.in. funkcjonalność, minimalizm i nawiązanie do natury. Przejawia się on w szerokich alejkach, wyjątkowym oświetleniu czy drewnianych elementach wystroju, które zapewniają kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Od końca maja w wyniku konwersji co tydzień w czwartek otwieranych jest w Polsce sześć kolejnych placówek Netto. Proces ten ruszył 27 maja, kiedy to otwarto sześć sklepów, w tym znajdujący przy ul. Duńskiej w Szczecinie 400. sklep Netto w kraju. Z kolei w czwartek 29 lipca Netto otworzyło swoje sklepy w Inowrocławiu, Żarowie, Rybniku, Kamionkach, Tuszynie i Biskupcu, tym samym przekraczając łączną liczbę 50 sklepów otwartych w procesie konwersji. To kamień milowy na drodze do planowego otwarcia łącznie ponad 150 placówek Netto przed końcem 2021 roku.

– Dotychczasowy przebieg procesu otwierania kolejnych sklepów oceniamy z wielką satysfakcją jako sukces. Należy podkreślić, że umożliwienie klientom terminowego zawitania do naszych sklepów w kolejnych miastach to wspólny sukces Netto i szeregu współpracowników, jako że transformacja każdego sklepu wymaga olbrzymich nakładów pracy, mobilizacji i zespołowego współdziałania. W konwersję zaangażowane jest wielu podwykonawców, w tym jak dotąd nie mniej niż 20 firm budowlanych, dzięki sprawności których w ciągu dwóch miesięcy powiększyliśmy powierzchnię handlową Netto aż o 44 600 m2 – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny Netto. – Zaangażowanie wszystkich uczestników procesu jest nieocenione. Wszystkim pracownikom, zarówno administracyjnym jak i operacyjnym, obsługującym sklepy Netto, należą się ogromne podziękowania.

Każdą cotygodniową inaugurację Netto świętuje wspólnie ze swoimi klientami. Zarówno w dniu otwarcia jak i w ciągu kolejnych dni na klientów mogą liczyć na specjalne atrakcje oraz szczególne promocje, w ramach których ceny są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

– Jedną z naszych przewag konkurencyjnych jest koncept Netto 3.0, który jest synonimem nowoczesnego dyskontu spożywczego, będącego blisko klienta, oferującego szeroki asortyment produktów w przystępnych cenach oraz atmosferę niedostępną w innych sklepach dyskontowych. Po przekroczeniu progu każdego sklepu Netto 3.0 od razu da się zauważyć, że oferuje on unikatowe doświadczenie zakupowe – dodaje Kamiński.

Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach.

Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.



tagi: Netto , Tesco , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy , Salling Group ,