Nowości

„Zakochana” – nowa kampania reklamowa Dr. Oetker

Środa, 17 lutego 2010
Już w tym tygodniu rusza nowa kampania reklamowa firmy Dr. Oetker wspierająca FIXy do pieczenia - linię innowacyjnych produktów, przeznaczonych do najpopularniejszych domowych wypieków. Kampania reklamowa w TV i Internecie promująca FIXy startuje 19 lutego i potrwa do kwietnia.

Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotu 30 sekundowego p.t.: „Zakochana". Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Grandes Kochonos, która wygrała przetarg na ten projekt.

Ze strony Dr. Oetker za kampanię odpowiada Agnieszka Wójcik, product manager. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Film został zrealizowany przez Studio Filmowe Easy Hell, wyreżyserowany przez Łukasza Zadrzyńskiego. Autorką scenariusza jest Maria Snopkiewicz- Otto, obsługą ze strony Client Service  zajmowała się Magdalena Morgun.

Kampania w TV zostanie wsparta działaniami w Internecie. Kampania w Internecie będzie obsługiwana przez agencję interaktywną Engine. Agencja Engine odpowiada też za kreację reklamy w Internecie.

FIXy do pieczenia Dr. Oetkera to linia innowacyjnych dodatków do ciast, które dają gwarancję zawsze udanych wypieków. Każdy produkt to prosty przepis na pyszne, domowe ciasto. Teraz nawet początkujące gospodynie mogą być spokojne, że wszystkie ciasta upieczone z dodatkiem FIXu na pewno się udadzą.

(Maja Święcka)

tagi: Dr. Oetker ,