Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotu 30 sekundowego p.t.: „Zakochana". Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Grandes Kochonos, która wygrała przetarg na ten projekt.
Ze strony Dr. Oetker za kampanię odpowiada Agnieszka Wójcik, product manager. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Film został zrealizowany przez Studio Filmowe Easy Hell, wyreżyserowany przez Łukasza Zadrzyńskiego. Autorką scenariusza jest Maria Snopkiewicz- Otto, obsługą ze strony Client Service zajmowała się Magdalena Morgun.
Kampania w TV zostanie wsparta działaniami w Internecie. Kampania w Internecie będzie obsługiwana przez agencję interaktywną Engine. Agencja Engine odpowiada też za kreację reklamy w Internecie.
FIXy do pieczenia Dr. Oetkera to linia innowacyjnych dodatków do ciast, które dają gwarancję zawsze udanych wypieków. Każdy produkt to prosty przepis na pyszne, domowe ciasto. Teraz nawet początkujące gospodynie mogą być spokojne, że wszystkie ciasta upieczone z dodatkiem FIXu na pewno się udadzą.
(Maja Święcka)
tagi: Dr. Oetker ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...