Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotu 30 sekundowego p.t.: „Zakochana". Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Grandes Kochonos, która wygrała przetarg na ten projekt.
Ze strony Dr. Oetker za kampanię odpowiada Agnieszka Wójcik, product manager. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Film został zrealizowany przez Studio Filmowe Easy Hell, wyreżyserowany przez Łukasza Zadrzyńskiego. Autorką scenariusza jest Maria Snopkiewicz- Otto, obsługą ze strony Client Service zajmowała się Magdalena Morgun.
Kampania w TV zostanie wsparta działaniami w Internecie. Kampania w Internecie będzie obsługiwana przez agencję interaktywną Engine. Agencja Engine odpowiada też za kreację reklamy w Internecie.
FIXy do pieczenia Dr. Oetkera to linia innowacyjnych dodatków do ciast, które dają gwarancję zawsze udanych wypieków. Każdy produkt to prosty przepis na pyszne, domowe ciasto. Teraz nawet początkujące gospodynie mogą być spokojne, że wszystkie ciasta upieczone z dodatkiem FIXu na pewno się udadzą.
(Maja Święcka)
tagi: Dr. Oetker ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...