Nowości

Minutka dla bliskich

Środa, 17 lutego 2010
W połowie lutego ruszyła kampania reklamowa wspierająca popularną markę herbaty Mokate: "Minutka". Film reklamowy zatytułowany "Minutka dla bliskich" emitowany będzie przed popularnymi programami i serialami TVP 1 i TVP 2.

Promowane będą tradycyjne i znane już na rynku herbaty "Minutka", oraz trzy nowe warianty smakowe: dzika róża, malinka i żurawinka; malina, jeżynka i jagódki oraz malinka, truskawka i granat.

Nowe smaki popularnej "Minutki" Mokate pojawiły się w sklepach na początku roku. "Owocowe Minutki" zawierają między innymi suszone owoce i sok owocowy. Sprzedawane będą w okrągłych saszetkach, cieszących się niezmiennie uznaniem nabywców. Dzięki szczelnemu opakowaniu ze struną nie tracą swoich walorów podczas użytkowania.

Obecnie herbaty sygnowane nazwą "Minutka" (czyli herbata tradycyjna, herbaty smakowe oraz earl grey) zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5. Warto zaznaczyć że nasza herbata jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.

(Maja Święcka)

tagi: Mokate ,