Nowości

Sałaty raz, dwa, trzy - Marwit wkracza w nowy segment rynku

Środa, 17 lutego 2010
Marwit rozszerza ofertę o nowy segment produktów, wprowadzając na rynek Sałaty raz, dwa, trzy w czterech wariantach smakowych. Gotowe do spożycia sałaty przygotujesz w trzech prostych krokach.

Mieszanki Sałat raz, dwa, trzy firmy Marwit w sezonie zimowym są dostępne w czterech różnych wersjach smakowych. W zależności od mieszanki stanowią połączenie sałat escarole, frisee, lodowej, radicchio oraz pekińskiej. To pierwsze produkty tego typu pod znaną i dobrze rozpoznawalną marką.

„Marka Marwit jest na tyle silna i rozpoznawalna, aby rozbudować jej portfel o produkty
w innych kategoriach. Nasze działania poprzedziliśmy analizami, w których pytaliśmy konsumentów, jak postrzegają markę Marwit i czy nie widzą przeszkód, aby pod jej szyldem pojawiły się inne produkty. Skorzystaliśmy z sugestii konsumentów i odpowiedzieliśmy na ich zapotrzebowanie"
- tłumaczy Hubert Seliwiak, kierownik marketingu w firmie Marwit.

Gotowe do spożycia Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit przygotujesz w trzech prostych krokach. W pierwszym - otwierasz torebkę, w drugim - wsypujesz sałatę do miski, a na końcu dodajesz sos, warzywa lub inne składniki według własnego smaku. W każdym opakowaniu znajdziesz mieszankę gotowych do spożycia, umytych, świeżych i rozdrobnionych sałat. Produkty Marwitu nie zawierają konserwantów, zachowują naturalny okres ważności.

Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit są adresowane do osób aktywnych, które mają niewiele wolnego czasu, a jednocześnie dbają o jakość spożywanych produktów. Można je wykorzystać na śniadanie, lunch, jako uzupełnienie dania głównego lub lekką kolację.  Doskonale smakują same lub w połączeniu z sosami i innymi warzywami.

(Maja Święcka)

tagi: Marwit ,