Mieszanki Sałat raz, dwa, trzy firmy Marwit w sezonie zimowym są dostępne w czterech różnych wersjach smakowych. W zależności od mieszanki stanowią połączenie sałat escarole, frisee, lodowej, radicchio oraz pekińskiej. To pierwsze produkty tego typu pod znaną i dobrze rozpoznawalną marką.
„Marka Marwit jest na tyle silna i rozpoznawalna, aby rozbudować jej portfel o produkty
w innych kategoriach. Nasze działania poprzedziliśmy analizami, w których pytaliśmy konsumentów, jak postrzegają markę Marwit i czy nie widzą przeszkód, aby pod jej szyldem pojawiły się inne produkty. Skorzystaliśmy z sugestii konsumentów i odpowiedzieliśmy na ich zapotrzebowanie" - tłumaczy Hubert Seliwiak, kierownik marketingu w firmie Marwit.
Gotowe do spożycia Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit przygotujesz w trzech prostych krokach. W pierwszym - otwierasz torebkę, w drugim - wsypujesz sałatę do miski, a na końcu dodajesz sos, warzywa lub inne składniki według własnego smaku. W każdym opakowaniu znajdziesz mieszankę gotowych do spożycia, umytych, świeżych i rozdrobnionych sałat. Produkty Marwitu nie zawierają konserwantów, zachowują naturalny okres ważności.
Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit są adresowane do osób aktywnych, które mają niewiele wolnego czasu, a jednocześnie dbają o jakość spożywanych produktów. Można je wykorzystać na śniadanie, lunch, jako uzupełnienie dania głównego lub lekką kolację. Doskonale smakują same lub w połączeniu z sosami i innymi warzywami.
(Maja Święcka)
tagi: Marwit ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...