Mieszanki Sałat raz, dwa, trzy firmy Marwit w sezonie zimowym są dostępne w czterech różnych wersjach smakowych. W zależności od mieszanki stanowią połączenie sałat escarole, frisee, lodowej, radicchio oraz pekińskiej. To pierwsze produkty tego typu pod znaną i dobrze rozpoznawalną marką.
„Marka Marwit jest na tyle silna i rozpoznawalna, aby rozbudować jej portfel o produkty
w innych kategoriach. Nasze działania poprzedziliśmy analizami, w których pytaliśmy konsumentów, jak postrzegają markę Marwit i czy nie widzą przeszkód, aby pod jej szyldem pojawiły się inne produkty. Skorzystaliśmy z sugestii konsumentów i odpowiedzieliśmy na ich zapotrzebowanie" - tłumaczy Hubert Seliwiak, kierownik marketingu w firmie Marwit.
Gotowe do spożycia Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit przygotujesz w trzech prostych krokach. W pierwszym - otwierasz torebkę, w drugim - wsypujesz sałatę do miski, a na końcu dodajesz sos, warzywa lub inne składniki według własnego smaku. W każdym opakowaniu znajdziesz mieszankę gotowych do spożycia, umytych, świeżych i rozdrobnionych sałat. Produkty Marwitu nie zawierają konserwantów, zachowują naturalny okres ważności.
Sałaty raz, dwa, trzy firmy Marwit są adresowane do osób aktywnych, które mają niewiele wolnego czasu, a jednocześnie dbają o jakość spożywanych produktów. Można je wykorzystać na śniadanie, lunch, jako uzupełnienie dania głównego lub lekką kolację. Doskonale smakują same lub w połączeniu z sosami i innymi warzywami.
(Maja Święcka)
tagi: Marwit ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...