Handel

Kolejne 2 supermarkety po rebrandingu na SPAR. Już tylko 3 placówki pozostały do zmiany logo

Środa, 14 lipca 2021
Sieć SPAR zakończyła rebranding kolejnych dwóch supermarketów. Sklep w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Green Point i jest prowadzony przez partnera detalicznego. Sala sprzedaży ma powierzchnię 760 mkw., do dyspozycji klientów jest 6 kas, w tym 2 samoobsługowe. EUROSPAR w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej znajduje się w obiekcie handlowym Alfa Centrum, powierzchnia sali sprzedaży wynosi 1566 mkw. Sklep posiada do obsługi 5 kas. W obu lokalizacjach oferowany jest szeroki wybór warzyw i owoców, wyrobów tradycyjnych oraz artykułów spożywczych, nabiałowych, alkoholowych, chemicznych i przemysłowych. Dostępne są produkty regionalne oraz marki własnej SPAR.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“W naszej sieci w Polsce mamy 4 formaty pod względem wielkości oraz lokalizacji: największy EUROSPAR, następny pod względem wielkości SPAR Supermarket oraz mniejsze formaty: SPAR Express i SPAR Mini. Jesteśmy obecni w całej Polsce i bardzo mnie cieszy, że są to zarówno duże miasta, średnie i małe miejscowości, a nawet wsie. Nasz koncept doskonale pasuje do każdego miejsca, bo stawiamy przede wszystkim na lokalność. Zachęcamy klientów, by testowali bardzo wysokiej jakości produkty naszej marki własnej SPAR oraz korzystali z codziennie świeżych owoców, warzyw, pieczywa, serów czy wędlin. Przykładamy ogromną wagę do tego, aby każdy mógł znaleźć swoje ulubione produkty w dobrych cenach” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Sieć SPAR rozpoczęła nową, ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group. W skład zastawy wchodzą klasyczne talerze oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej. Akcja jest dostępna wyłącznie w sieci SPAR i potrwa do 12 października, a wydawanie nagród do 19 października 2021 roku. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji, aby skompletować całą zastawę stołową vivo.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.



tagi: SPAR , supermarkety , rebranding , placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,