Nowości

Yerba Mate Rainbow – angażujący napój od Wild Grass

Środa, 07 lipca 2021
Yerba Mate Rainbow – to nowość polskiego producenta napojów naturalnych Wild Grass, wprowadzona na rynek na początku lipca 2021 r. Tęczowy napój jest też formą zaangażowania społecznego – część zysku z każdej sprzedanej puszki trafi na konto funduszu grantowego rainbow4.love, którego partnerem strategicznym jest Kampania Przeciw Homofobii. Tylko w tym roku do funduszu trafi suma co najmniej 125 000 złotych, które zostaną przeznaczone na pomoc osobom LGBT+ w całej Polsce.
To pierwsza taka akcja na polskim rynku, gdzie pomocowy fundusz grantowy zasilają środki ze sprzedaży stworzonego na ten cel napoju. Yerba Mate Rainbow na stałe wchodzi do portfolio produktów Wild Grass, dzięki czemu pozwoli na długofalowe działanie zainicjowanego programu wsparcia.

– Od dawna angażujemy się w inicjatywy prospołeczne, ale teraz stworzyliśmy napój, który pozwoli nam na jeszcze bardziej zintensyfikowane działania. Pozyskane ze sprzedaży napoju środki stworzą granty kierowane do organizacji działających na rzecz osób LGBT+ w Polsce.  Robiąc zwykłą rzecz, jaką jest picie napoju, już dokładasz swoją cegiełkę do funduszu rainbow4.love. A dzięki Kampanii Przeciw Homofobii pomoc trafi tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. – wyjaśnia Michał Borecki z Wild Grass. – Wierzę, że Yerba Mate Rainbow to nośnik dobrej energii i zwiastun zmian na lepsze.

Yerba Mate Rainbow to lekko gazowany, oparty na bazie yerba mate napój, wzbogacony kofeiną. Podobnie jak pozostałe napoje producenta, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników, ani wzmacniaczy smaku. Przy produkcji nie użyto cukru, tylko sukralozy, dzięki czemu napój zawiera 2 kcal na 100 ml. Jest wegański i bezglutenowy.

Yerba Mate Rainbow to szósty napój i drugi bez cukru w aktualnym portfolio Wild Grass. Firma produkuje napoje herbaciane pod marką Chai- (ChaiKola, ChaiMate, ChaiKola Green) oraz naturalne oranżady na bazie imbiru i wytrawnych pomarańczy pod marką Sobear (Sobear Ginger Ale oraz Sobear Bitter Orange). Wraz z premierą Yerba Mate Rainbow, Wild Grass wprowadza zmianę w formacie opakowań pozostałych napojów.



tagi: Yerba Mate Rainbow , napoje , Wild Grass , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,