Nowości

Parówki Rośl-Inne – kolejny ukłon marki Tarczyński w stronę wegetarian

Czwartek, 01 lipca 2021
Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży.
Porcja białka na śniadanie

Mając świadomość, że świat stale poszukuje nowych źródeł białka, marka Tarczyński stworzyła Parówki Rośl-Inne – bez dodatku konserwantów i glutenu, a zarazem bogate w roślinny błonnik i proteiny. W składzie znajdziemy warzywa, przyprawy oraz białko jaja – dzięki tej kompozycji składników parówki zyskały odpowiednią strukturę i zachowały formę tradycyjnej, śniadaniowej przekąski, którą uwielbiają Polacy.

Parówki Rośl-Inne są idealnym uzupełnieniem pożywnego śniadania, którym cieszyć mogą się zarówno wegetarianie, flexitarianie, ale także ci miłośnicy mięsa, którzy chcą ograniczać jego spożycie w diecie. Spełniają tym samym flagową obietnicę marki: TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.

Roślinna ofensywa

Parówki Rośl-Inne to kolejna wegetariańska propozycja od marki Tarczyński, która od października 2020 roku nieustannie rozbudowuje asortyment roślinnych produktów. W sieciach handlowych dostępne są już Kabanosy Rośl-Inne w trzech wariantach smakowych (Oryginalne, Piri-Piri i 3 Ziarna) oraz wprowadzone niedawno na rynek Burgery Rośl-Inne.

- Rozwijamy segment produktów roślinnych w odpowiedzi na oczekiwania rynku. Badania pokazują, że już niemal ⅔ Polaków poszukuje alternatywnych źródeł białka – ze względu na dietę, zdrowy tryb życia lub troskę o środowisko. To, co cieszy nas najbardziej, to rosnąca rozpoznawalność naszej marki w tej grupie konsumenckiej oraz ogromna liczba pozytywnych opinii na temat naszych produktów – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Grafika.jpg




tagi: Parówki Rośl-Inne , Tarczyński , produkty wegetariańskie , FMCG , rynek spożywczy , produkcja sprzedaż , handel , konsument ,