Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Czysta wódka wyBUHowa® to światowa premiera nowego segmentu rynku alkoholi wysokoprocentowych powstających z wykorzystaniem suszu konopnego w procesie ich powstawania. W ślad za sukcesem piwa BUH, BUH Distillery, tworzone przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowski oraz Vortune Equity Group proponują konsumentom wódkę powstałą w oparciu o destylację piwa BUH. Specjalny zabieg stanowiący tajemnicę produkcji pozwala zachować wódce niezapomniany zapach i smak. Od 30 czerwca Czysta Wódka wyBUHowa® będzie dostępna na zasadzie wyłączności w sieci sklepów Żabka.
Niewątpliwy sukces rynkowy piwa BUH skłonił właścicieli BUH Distillery do stworzenia nowej kategorii na rynku alkoholi wysokoprocentowych. „Postanowiliśmy sprawdzić, czy możliwe jest zachowanie unikanego smaku i zapachu piwa BUH mimo jego destylacji. Konieczny był jeszcze jeden zabieg, którego szczegółów nie mogę zdradzić, by każdy smakosz mógł spróbować czegoś unikalnego, Czystej Wódki wyBUHowej®. Przed jej użyciem zalecam silne wstrząśnięcie butelką, by pobudzić do pracy nuty zapachowe.” – mówi Janusz Palikot.
Czysta Wódka wyBUHowa będzie dostępna, na zasadzie wyłączności, w sieci sklepów Żabka od 30 czerwca, w butelkach o pojemności 0,5 l. „To kolejny produkt z rodziny BUHa, który wprowadzamy na rynek poprzez sieć sklepów Żabka. Poprzednie premiery okazały się wielkim sukcesem rynkowym. Wierzymy, że nasza nowa unikalna wódka z prędkością kosmiczną zdobędzie rynek” – powiedział Tomasz Czechowski.
Znak graficzny opracował na specjalne zamówienie Tomasz Waciak Wójcik. Znak jest malowany na butelkach przez firmę Decorglass. „Spożycie Czystej Wódki wyBUHowej® to prawdziwy kosmos. Jej aromat i smak jest jedyny na świecie. Każdy miłośnik BUHa odnajdzie swoje ulubione nuty. Prawdziwa frajda dla podniebienia i nosa. A potem odlot z kosmiczną prędkością.” – powiedział Kuba Wojewódzki.
Kosmiczny charakter Czystej Wódki wyBUHowej® podkreśliła obecność na konferencji prasowej zorganizowanej w Cosmos Museum w Warszawie pierwszego i jak do tej pory jedynego Polaka, który odbył podróż w przestrzeń kosmiczną, gen. Mirosława Hermaszewskiego. „Nasze spotkanie odbywa się w muzeum kosmosu. Lot w kosmos może mieć różny charakter. Podróżowanie rakietą jeszcze przez jakiś czas będzie dostępna tylko dla wybranych. Cieszę się, że jako kosmonauta mogę dzisiaj potwierdzić, że Czysta Wódka wyBUHowa® ma dużo wspólnego z lotem w kosmos. Czystą Wódkę wyBUHową® traktuje bardzo osobiście, bo 2 dni temu minęła 43 rocznica mojej wizyty w kosmosie. Miałem wówczas ze sobą również jedną tajną misję do wykonania. Zabrałem na pokład stacji kosmicznej polski winiak by godnie uczcić swój lot. Dzisiaj zabrałbym Czystą Wódkę wyBUHową® ” – powiedział gen. Mirosław Hermaszewski.
BUH Distillery zleciło brytyjskiej firmie Send Into Space wysyłką Czystej Wódki wyBUHowej® w kosmos. Trwają właśnie ustalenia kiedy Czysta Wódka wyBUHowa® znajdzie się na orbicie okołoziemskiej.
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.