Są to cukierki zawijane, a na opakowaniach nadrukowane zostały najbardziej popularne polskie imiona wraz z datami imienin.
Wprowadzenie produktu otrzyma wsparcie w postaci działań public relations, kampanii reklamowej w prasie branżowej, prasie i telewizji regionalnej oraz degustacji przeprowadzonych w PSD.
Opakowanie: karton 2 kg (luz)
PRODUCENT: Krajowa Spółka Cukrowa SA O/"Fabryka Cukierków Pszczółka"
(maj)
tagi: Pszczółka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...