Są to cukierki zawijane, a na opakowaniach nadrukowane zostały najbardziej popularne polskie imiona wraz z datami imienin.
Wprowadzenie produktu otrzyma wsparcie w postaci działań public relations, kampanii reklamowej w prasie branżowej, prasie i telewizji regionalnej oraz degustacji przeprowadzonych w PSD.
Opakowanie: karton 2 kg (luz)
PRODUCENT: Krajowa Spółka Cukrowa SA O/"Fabryka Cukierków Pszczółka"
(maj)
tagi: Pszczółka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...