Dotychczas w ofercie Firmy były głównie karmelki. Nowy produkt wzbogaca szeroką ofertę „Pszczółki" o kolejne dwa smaki, a przede wszystkim o produkty czekoladowe.
Wprowadzenie produktu otrzyma wsparcie w postaci działań public relations, kampanii reklamowej w prasie branżowej, prasie i telewizji regionalnej oraz degustacji przeprowadzonych w PSD.
Opakowanie: karton 2 kg (luz)
PRODUCENT: Krajowa Spółka Cukrowa SA O/"Fabryka Cukierków Pszczółka"
(maj)
tagi: Pszczółka ,
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...