Müller Gracja to jogurt o super kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Przygotowany na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników, jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nic więc dziwnego, że Müller Gracja zaskakuje dużą ilością aromatycznych owoców, która przypadnie do gustu szerokiej grupie smakoszy mlecznych przetworów.
Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu pysznych smakach. Do wyboru mamy; truskawkę, wiśnię, brzoskwinię-morelę, jeżynę-malinę oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak jabłko-kiwi. W każdym z tych wydań Müller Gracja to kwintesencja wyśmienitego smaku i maksymalna przyjemność kosztowania. Opakowanie zawierające 150g doskonałej jakości produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł.
Launch nowej linii produktów będzie wspierany intensywnymi działaniami marketingowymi. W planach koncernu jest kampania telewizyjna, liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży, a także działania z zakresu public relations.
Zakupem mediów, podobnie jak w 2009 roku, zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR nadal będą realizowane przez agencję Black&White PR, z którą Müller Polska przedłużył współpracę.
(Maja Święcka)
tagi: Muller ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...