Nowości

Müller Gracja na rynku

Środa, 10 lutego 2010
Koncern Müller Polska z Gracją wkracza w nowy rok. Ten niemiecki potentat, producent  świeżych wyrobów mlecznych, wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o wdzięcznej i kobiecej nazwie Gracja. Müller Gracja to wyjątkowo kremowe i owocowe  jogurty kierowane do szerokiej grupy odbiorców. Launch nowej linii będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi realizowanymi przez cały rok.
Müller Gracja to produkt dla każdego, na co dzień i na każdą porę dnia" - mówi Joanna Starzycka-Nogaj Marketing Manager Müller Polska i dodaje - „Doskonale sprawdzi się jako zdrowy dodatek do posiłku, pożywna przekąska w ciągu dnia, a także jako lekki i pyszny owocowy smakołyk.  Tak jak pozostałe produkty Müller'a, jest jogurtem kategorii premium, bo nigdy nie zrezygnujemy z wysokiej jakości naszych wyrobów i zawsze przede wszystkim stawiamy na ich wyjątkowe walory smakowe. Bardzo atrakcyjna jest także cena nowej Gracji."

Müller Gracja to jogurt o super kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Przygotowany na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników, jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nic więc dziwnego, że Müller Gracja zaskakuje dużą ilością aromatycznych owoców, która przypadnie do gustu szerokiej grupie smakoszy mlecznych przetworów.

Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu pysznych smakach. Do wyboru mamy; truskawkę, wiśnię, brzoskwinię-morelę, jeżynę-malinę oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak jabłko-kiwi. W każdym z tych wydań Müller Gracja to kwintesencja wyśmienitego smaku i maksymalna przyjemność kosztowania. Opakowanie zawierające 150g doskonałej jakości produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł.

Launch nowej linii produktów będzie wspierany intensywnymi działaniami marketingowymi. W planach koncernu jest kampania telewizyjna, liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży, a także działania z zakresu public relations.

Zakupem mediów, podobnie jak w 2009 roku, zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR nadal będą realizowane przez agencję Black&White PR, z którą Müller Polska przedłużył współpracę.

(Maja Święcka) 

tagi: Muller ,