Müller Gracja to jogurt o super kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Przygotowany na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników, jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nic więc dziwnego, że Müller Gracja zaskakuje dużą ilością aromatycznych owoców, która przypadnie do gustu szerokiej grupie smakoszy mlecznych przetworów.
Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu pysznych smakach. Do wyboru mamy; truskawkę, wiśnię, brzoskwinię-morelę, jeżynę-malinę oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak jabłko-kiwi. W każdym z tych wydań Müller Gracja to kwintesencja wyśmienitego smaku i maksymalna przyjemność kosztowania. Opakowanie zawierające 150g doskonałej jakości produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł.
Launch nowej linii produktów będzie wspierany intensywnymi działaniami marketingowymi. W planach koncernu jest kampania telewizyjna, liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży, a także działania z zakresu public relations.
Zakupem mediów, podobnie jak w 2009 roku, zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Działania PR nadal będą realizowane przez agencję Black&White PR, z którą Müller Polska przedłużył współpracę.
(Maja Święcka)
tagi: Muller ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...