Okres testowy trwający od października 2008 roku z placówkami w Poznaniu, Swarzędzu oraz Warszawie nie pozwolił, mimo dobrych wyników ekonomicznych, wypracować wspólnej polityki handlowej. Koncentrowanie się na realizacji podstawowej strategii rozwoju sieci opartej o placówki z segmentu supermarketów jest i będzie priorytetem dla Zarządu firmy "Piotr i Paweł". Dynamiczny rozwój wyrażający się zarówno w powstawaniu nowych placówek jak i rozwoju już istniejących stanowi obecnie najważniejsze wyzwanie dla sieci "Piotr i Paweł". Wobec powyższego podjęto z Shell wspólną decyzję o nie kontynuowaniu projektu.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...