Nowości

Szybko nie znaczy byle jak! Oferta zdrowych śniadań od polskiej marki OneDayMore

Poniedziałek, 31 maja 2021
„Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia” – to zdanie, niemalże do znudzenia, powtarzane jest jak mantra przez niejednego dietetyka. Najważniejszy, ale i najszybszy! Wg badań Instytutu Badawczego ARC aż 54% Polaków poświęca na nie zaledwie 5-10 minut. Od kiedy dom dla wielu z nas stał się miejscem pracy, wypoczynku i nauki, o przygotowanie i celebrowanie wartościowego, zdrowego śniadania powinno być znacznie prościej. Czy pandemia wpłynie na nasze poranne przyzwyczajenia i wniesie do naszego życia więcej elementu „slow-life”?
Nie jest tajemnicą, że poranki bywają trudne. Czasem samo otworzenie oczu wymaga energii, a gdzie tu jeszcze myśleć o pełnowartościowym śniadaniu i czasie na jego przygotowanie? W efekcie, często rezygnujemy z pierwszego posiłku, tłumacząc się brakiem czasu, brakiem pomysłu, brakiem apetytu lub wkładamy do ust „byle co”, co nie satysfakcjonuje i nie odżywia naszego organizmu.

Z badań Instytutu Badawczego ARC z 2020 roku wynika, iż większość z nas poświęca na przygotowanie śniadania znikomą ilość czasu: 54% Polaków 5-10 minut, 22% badanych – mniej niż 5 minut, a zaledwie 3% powyżej 20 minut. Tymczasem, pierwszy posiłek ma wpływ na nasze zdrowie, samopoczucie, sprawność intelektualną oraz na nasze wybory żywieniowe w dalszej części dnia. Zdecydowanie zasługuje na więcej uwagi.

- Od wielu lat badania dot. zwyczajów żywieniowych Polaków pokazują, że rano wybieramy przede wszystkim produkty, które pozwalają na szybkie przygotowanie posiłku. Oczywistym jest, że tuż po przebudzeniu nie mamy chęci na czasochłonne eksperymenty kulinarne, chcemy sięgać po to, co szybkie, smaczne, proste i sprawdzone. Wygoda i smak są bardzo ważne, ale w parze z nimi zawsze powinno iść zdrowie. - mówi Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Na pewno trudno oczekiwać, byśmy zaczęli celebrować śniadania poświęcając im tyle czasu, co wieczornemu wyjściu do ulubionego lokalu tuż po otwarciu gastronomii, ale na pewno warto przyjrzeć się uważniej temu, co - pod kątem jakości - serwujemy sobie „na dzień dobry”. Z badań ARC wynika, że 23% osób w ramach pierwszego posiłku wybiera płatki śniadaniowe i musli, a przeważającą większość tej grupy stanowią kobiety. Niemniej, płatki płatkom nie są równe. Składy niektórych z dostępnych na sklepowej półce marek pozostawiają wiele do życzenia.

Obecna od kilku lat na polskim rynku marka OneDayMore to grupa pasjonatów, którzy miłość do zdrowego odżywania przemienili w pomysł na biznes. W ofercie marki znajduje się niezliczona ilość smaków musli, owsianek, granol oraz przekąsek, doskonale sprawdzających się w ramach pierwszego, zdrowego i szybkiego, posiłku. Na uwagę zasługuje fakt, że eksperci OneDayMore sami tworzą receptury swoich produktów od podstaw, a testowanie nowych produktów zaczynają od sobie, swoich rodzin i znajomych.

- Za sprawą rynku żywności typu fast-food, nabraliśmy przekonania, że to, co szybkie, nie idzie w parze z tym, co zdrowe. Dania typu instant kojarzą się z czymś, co nie dostarcza organizmowi niczego poza ogromną dawką cukru, soli, wątpliwej jakości tłuszczów nasyconych i pustymi kaloriami. Tworząc nasze produkty łamiemy stereotypy, że to co szybkie i wygodne w przygotowaniu nie może być zdrowe. U podstaw naszej produkcji kierujemy się maksymą, że „Najważniejszy jest skład”. Propozycje śniadaniowe musli, owsianek i granol OneDayMore zawierają ponad 100 najwyższej jakości składników naturalnego pochodzenia, także o naukowo udowodnionym wpływie na funkcjonowanie organizmu. – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Szeroka oferta produktów OneDayMore pozwala dostosować produkty do własnych upodobań smakowych w ramach pierwszego śniadania i przekąski w ciągu dnia. Pełna oferta produktów dostępna jest na stronie www.onedaymore.pl.



tagi: zdrowe śniadania , OneDayMore , Instytut Badawczy ARC , badanie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , produkty spożywcze , FMCG ,