Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Portfolio Finlandia Vodka rozszerza się o nową kategorię Botanical
Środa, 26 maja 2021
Marka Finlandia rozszerza ofertę swoich produktów o nową serię alkoholi – Finlandia Botanical. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu. Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił idealną bazę do orzeźwiających letnich drinków. Hasło „Jestem smakiem fińskiego lata” jest motywem przewodnim kampanii startującej 26 maja i trwającej do końca sierpnia 2021 roku. Działania promocyjne realizowane w ramach kampanii obejmują aktywności konsumenckie, komunikację PR oraz działania z influencerami.
Wraz z nadchodzącym letnim sezonem Finlandia Vodka wprowadza na rynek alkohol, jakiego jeszcze nie było. Finlandia Botanical, czyli nowa pozycja w produktowym portfolio firmy, to dwa niebanalne smaki: Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża, które były zainspirowane fińskim latem spędzanym na łonie nieskazitelnie czystej natury. Miejsce pochodzenia oraz porę roku, które stanowiły inspirację dla stworzenia tego produktu, podkreśla główne hasło kampanii „Jestem smakiem fińskiego lata”.
Finlandia Botanical jest uosobieniem wszystkiego, co najlepsze w fińskiej przyrodzie. Alkohol powstał na bazie krystalicznie czystej wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz jęczmienia wygrzewającego się w słońcu, które w Finlandii nie zachodzi przez 72 dni w roku. Wysublimowane smaki ziół i owoców nadane w procesie infuzji przywodzą zaś na myśl dary fińskiej przyrody. Poprzez wprowadzenie tego produktu na rynek chcemy trafić w rosnący segment craftowych, naturalnych alkoholi z mniejszą zawartością alkoholu, a tym samym umożliwić konsumentom delektowanie się smakiem fińskiego lata podczas niezobowiązujących spotkań w gronie przyjaciół. – mówi Maciej Gierula, Brand Manager Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska.
Poza wyjątkowymi propozycjami smakowymi, które zostały nadane Finlandii Botanical w procesie naturalnej infuzji, nowy produkt charakteryzuje się brakiem cukru oraz sztucznych substancji słodzących. Obniżona zawartość alkoholu, tj. 30% powoduje, że produkt sprawdzi się znakomicie w roli bazy do letnich, lekkich drinków, które podane w pękatych kieliszkach wypełnionych lodem i świeżymi owocami, orzeźwią nawet w najgorętsze dni lata. Marka fińskich alkoholi zadbała również o naturalny design produktu, który idealnie współgra z charakterem nowego trunku. Minimalistycznie zaprojektowana butelka Finlandii Botanical przyciąga wzrok na sklepowej półce, a papierowa, ekologiczna etykieta sprawia, że alkohol pięknie komponuje się na stole w towarzystwie ziół i kwiatów. Warianty pojemności dostępne w sklepach to 0,5 l (w rekomendowanej cenie 34,99 - 39,99 zł) oraz 0,7 l (w rekomendowanej cenie 39,99 - 44,99 zł) dla obu smaków.
Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR, realizację działań z zakresu media relations oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Za koncept kreatywny oraz projekt i produkcję materiałów dla działań PR i on-trade odpowiedzialna jest agencja kreatywna HOLO. Działania digitalowe zostały powierzone agencji K2 Create, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Performics.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.