Irving Tea Planet Viva!Amor podobnie jak tancerka flamenco uwodzi i zachwyca, kusi i zaskakuje... czasami jest słodka, innym razem intryguje ostra, wręcz drapieżna. Łączy w sobie smak czarnej herbaty, soczystych wiśni i pikantnego chili. Naukowcy uważają, że w reakcji na ostry palący smak chili mózg wytwarza związki chemiczne zwane endorfinami, które uśmierzają ból i wywołują uczucie przyjemności.
Herbata Irving Tea Planet Viva!Amor dostępna jest wyłącznie z walentynkowym numerem dwutygodnika Viva! oraz w walentynkowy weekend (12-14.02.10) w 10 największych kinach Cinema City (Arkadia - Warszawa, Silesia - Katowice, Kinepolis - Poznań, Kazimierz - Kraków, Krewetka - Gdańsk, Manufaktura - Łódź, a także Cinema City w Lublinie, Toruniu, Zielonej Górze, Bydgoszczy).
Herbaty Irving obecne są na polskim rynku od blisko 2 lat i dostępne są w 22 smakach i systematycznie zyskują uznanie konsumentów. Herbaty IRVING są pierwszymi na polskim rynku produktami spożywczymi posiadającymi na opakowaniach oznaczenia alfabetem Braille'a, co ma ułatwić osobom niewidomym oraz słabowidzącym znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Charakterystyczne „kropeczki" Braille'a to także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych.
(Maja Święcka)
tagi: Irving ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...