CAPRESI wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym, tworząc nową kategorię serów - jednocześnie kusząc smakiem!
"CAPRESI KUSI SMAKIEM - tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej ten wyjątkowy produkt. Celem kampanii jest promocja nowego produktu wraz z informacją o jego innowacyjnej formule. CAPRESI choć nie jest serem żółtym ofertowany jest w okrągłych plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz-zamknij" - mówi koordynator kampanii Katarzyna Grabowska.
"Kampania startuje na początku lutego i potrwa do połowy marca. Największą część budżetu ulokowaliśmy w spotach telewizyjnych , jako jednym z najbardziej efektywnych mediów" - mówi koordynator akcji. - "Dodatkowo w ramach kampanii planujemy plakaty, ulotki, degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej."
Kampania ma na celu budowanie świadomości konsumenta oraz wpływanie na decyzje zakupowe, tak aby konsument idąc do sklepu miał ochotę kupić CAPRESI.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...