CAPRESI wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym, tworząc nową kategorię serów - jednocześnie kusząc smakiem!
"CAPRESI KUSI SMAKIEM - tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej ten wyjątkowy produkt. Celem kampanii jest promocja nowego produktu wraz z informacją o jego innowacyjnej formule. CAPRESI choć nie jest serem żółtym ofertowany jest w okrągłych plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz-zamknij" - mówi koordynator kampanii Katarzyna Grabowska.
"Kampania startuje na początku lutego i potrwa do połowy marca. Największą część budżetu ulokowaliśmy w spotach telewizyjnych , jako jednym z najbardziej efektywnych mediów" - mówi koordynator akcji. - "Dodatkowo w ramach kampanii planujemy plakaty, ulotki, degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej."
Kampania ma na celu budowanie świadomości konsumenta oraz wpływanie na decyzje zakupowe, tak aby konsument idąc do sklepu miał ochotę kupić CAPRESI.
(Maja Święcka)
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...