Nowości

CAPRESI KUSI SMAKIEM

Czwartek, 28 stycznia 2010
Ser to nie jest już tylko coś na kanapkę, coś co tylko zastępuje wędlinę, ser to  nowe kategorie, smaki, samodzielne dania i potrawy. Wychodząc naprzeciw tym właśnie trendom GRUPA POLMLEK stworzyła CAPRESI ŚMIETANKOWY. 

CAPRESI wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym,  tworząc nową kategorię serów - jednocześnie kusząc smakiem!

"CAPRESI KUSI SMAKIEM - tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej ten wyjątkowy produkt.  Celem kampanii jest promocja nowego produktu wraz z informacją o jego innowacyjnej formule. CAPRESI choć nie jest serem żółtym ofertowany jest w okrągłych plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz-zamknij" - mówi koordynator kampanii Katarzyna Grabowska.

"Kampania startuje na początku lutego i potrwa do połowy marca. Największą część budżetu ulokowaliśmy w spotach telewizyjnych , jako jednym z najbardziej efektywnych mediów" - mówi koordynator akcji. - "Dodatkowo w ramach kampanii planujemy plakaty, ulotki, degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej."

Kampania ma na celu budowanie świadomości konsumenta oraz wpływanie na decyzje zakupowe, tak aby konsument idąc do sklepu miał ochotę kupić CAPRESI.

(Maja Święcka)