CAPRESI wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym, tworząc nową kategorię serów - jednocześnie kusząc smakiem!
"CAPRESI KUSI SMAKIEM - tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej ten wyjątkowy produkt. Celem kampanii jest promocja nowego produktu wraz z informacją o jego innowacyjnej formule. CAPRESI choć nie jest serem żółtym ofertowany jest w okrągłych plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz-zamknij" - mówi koordynator kampanii Katarzyna Grabowska.
"Kampania startuje na początku lutego i potrwa do połowy marca. Największą część budżetu ulokowaliśmy w spotach telewizyjnych , jako jednym z najbardziej efektywnych mediów" - mówi koordynator akcji. - "Dodatkowo w ramach kampanii planujemy plakaty, ulotki, degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej."
Kampania ma na celu budowanie świadomości konsumenta oraz wpływanie na decyzje zakupowe, tak aby konsument idąc do sklepu miał ochotę kupić CAPRESI.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...