Nowości

Wyjątkowy 5-pack olimpijski Tyskiego

Wtorek, 26 stycznia 2010
Po raz pierwszy w Polsce na sklepowych półkach pojawiło się piwo w 5-packu. Ten wyjątkowy i unikalny zestaw puszek piwa Tyskie został przygotowany specjalnie z okazji zbliżających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. W ten sposób Tyskie - ulubiona marka piwa Polaków oraz produkt uznawany przez wielu detalistów za najbardziej zyskowny w kategorii piwa, podkreśla fakt wspierania Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Tyskie, ulubione piwo Polaków, z okazji zbliżających się Igrzysk w Vancover postanowiło przygotować nie lada gratkę dla wszystkich miłośników sportu: limitowany olimpijski 5 - pack. To pierwsze tego typu opakowanie w Polsce! Nowy pack Tyskiego złożony z pięciu półlitrowych puszek dostępny jest już w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego na terenie całego kraju.

To, co wyróżnia to opakowanie na tle innych, to na pewno jego nietuzinkowy kształt wzorowany na symbolu sportów olimpijskich czyli pięciu kołach olimpijskich. Oprócz wyjątkowego kształtu opakowanie ma też „olimpijski" wygląd - widnieją na nim sylwetki zawodników w najpopularniejszych zimowych dyscyplinach czyli m.in. lubianych przez Polaków skokach narciarskich oraz łyżwiarstwie szybkim. Ponadto na opakowaniu znajduje się znak informujący o sponsorowaniu przez Tyskie Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Każdy 5-pack jest niezwykle starannie przygotowany. Wyposażono go w specjalny kartonowy, wytrzymały uchwyt, który zapewnia łatwość oraz pełny komfort jego przenoszenia. 

„Tyskie, tak jak wszyscy Polacy, z niecierpliwością oczekuje na zbliżające się wielkimi krokami Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Na czas tych szczególnym 2 tygodni pragnęliśmy dać wszystkim kibicom coś więcej, coś co połączy ich we wspólnym wspieraniu naszej Reprezentacji. 5-pack, który będzie im przypominał o tym, że tam daleko w Kanadzie dla nas wszystkich będą walczyć o medale nasi najlepsi zawodnicy. Mam nadzieję, że Tyskie w nowym opakowaniu będzie towarzyszyć kibicom, w trakcie pełnych sportowych emocji wieczorów. Tej zimy Tyskie chce łączyć Polaków z naszymi zawodnikami, którzy w kanadyjskim Vancouver zmagać się będą o miejsca na najwyższych podiach. Trzymamy za nich kciuki i życzymy im powodzenia!" - mówi Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej S.A.

Wprowadzenie nietypowego opakowania to część kampanii „Tyskie. Łączy!". Podczas tej akcji Tyskie zachęcać będzie wszystkich Polaków, aby razem z nami przekazali całą swoją wiarę w zwycięstwo oraz siłę swojego poparcia polskim reprezentantom.

Sugerowana detaliczna 5-packa: około 15,00 zł

(Maja Święcka)

tagi: Tyskie , Kompania Piwowarska ,