Advertisement

Handel

Nowy supermarket SPAR w Godzieszowie

Poniedziałek, 10 maja 2021
Sieć SPAR uruchomiła nowy supermarket w Godzieszowie, w województwie dolnośląskim, obok stacji paliw i autostrady A4. Placówka ma 271 mkw. sali sprzedaży i jest prowadzona przez niezależnych partnerów detalicznych. Oferuje szeroki asortyment dla kierowców – dania gotowe, konserwy, akcesoria samochodowe i wiele innych. Oferta bogata jest również w produkty świeże oraz markę własną, której jakość dorównuje liderom rynkowym.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“Systematycznie dołączamy nowe sklepy do sieci SPAR – nasi partnerzy detaliczni doceniają sprawdzony i skuteczny koncept handlowy oparty o międzynarodowe doświadczenia Grupy SPAR, ogólnopolski i regionalny marketing, pakiet szkoleń obejmujący wszystkie obszary prowadzenia sklepu, doradztwo kierownika regionalnego, dobrze zorganizowaną logistykę opartą o własne magazyny logistyczne, dostęp do kompleksowego asortymentu towarów oraz produkty marki własnej SPAR. Jestem przekonany, że strategia rozwoju zakładająca 50 nowych placówek rocznie będzie zrealizowana z nawiązką” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Sieć SPAR prowadzi także kampanię „Wiosenne smaki w SPAR”, w której promuje produkty na grill, nowalijki, wyroby wege, czy produkty bez laktozy. Wiele towarów to produkty marki własnej – wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Kampania „Wiosenne smaki” to bogata oferta i szeroki wybór produktów dostępnych we wszystkich sklepach sieci SPAR. W katalogu „Wiosenne smaki” znalazły się m.in. młoda kapusta, świeża sałata w wielu wersjach, różnorakie kiełbasy, mięso i przyprawy na grilla, a także napoje, nabiał, lody i ryby. Klienci znajdą też ciekawe wiosenne przepisy na lekkie, wiosenne dania – śniadania, sałatki, a nawet fit batoniki.

Sieć SPAR promowała także polskich producentów w akcji „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, która obejmuje szeroki wybór pakowanych mięs i wędlin, mąki, pierogi, herbaty czy dżemy.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.



tagi: supermarket , SPAR , sieci handlowe , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,