W kwietniu na handlowej mapie Polski pojawiło się kilka nowych placówek pod szyldem Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Tylko w ten weekend zaplanowano otwarcia w 5 nowych punktach w centralnej części kraju.
Model współpracy proponowany przez Grupę Chorten cieszy się dużym zainteresowaniem detalistów. Z jednej strony zachowują oni niezależność w prowadzeniu własnego biznesu, a z drugiej mają do dyspozycji wiele korzystnych umów handlowych z producentami i dystrybutorami.
Sklepy współpracujące z Grupą Chorten są już w każdym regionie. Dynamiczna ekspansja cały czas trwa. Najlepszym przykładem na to jest fakt, że tylko w kwietniu pod logo z drzewkiem dębu otwiera się kilka zupełnie nowych placówek.
- Dołączają do nas sklepy o zróżnicowanej powierzchni. Są markety, są delikatesy średniej wielkości, czy placówki małoformatowe. Dla każdego formatu mamy coś do zaproponowania. Nawiązują z nami współpracę detaliści, którzy prowadzą po kilka punktów handlowych i już wcześniej znali nasze standardy – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Dwa sklep pod nowym brandingiem Grupy Chorten otwierają się w Radomiu. Przy ul. Struga powstała placówka mająca 120 m kw. powierzchni. Jej jedna część jest specjalistyczna (alkoholowa), a druga ogólnospożywcza. W tym samym mieście nową wizualizację otrzymał też m.in. sklep Magat przy ul. Żeromskiego.
Dwa całkiem nowe punkty pod szyldem Grupy Chorten otwierane są również też w województwie mazowieckim, w miejscowościach Jarluty Duże i Grzybowo. Oba sklepy proponują klientom ofertę ogólnospożywczą. Mają w swym asortymencie też m.in. świeże owoce i warzywa, alkohol czy chemię gospodarczą. Są to już kolejne sklepy tego samego właściciela w Grupie Chorten.
Nowe placówki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych cały czas pojawiają się też w województwie podlaskim, z którego wywodzi się Chorten. Najnowszy przykład pochodzi z Augustowa. Tam przy ul. Mostowej klienci zrobią zakupy w punkcie o powierzchni 80 m kw., sklep ogólnospożywczy z bogatą ofertą alkoholową.
- Mocno koncentrujemy uwagę na najnowszych dla nas regionach Polski, co nie oznacza, że nie ma miejsca na nowe sklepy tam, gdzie mamy już ugruntowaną pozycje i rozpoznawalną markę – podkreśla Krzysztof Pakuła.
Z Polską Grupą Sklepów Spożywczych współpracuje już niemal 2100 placówek partnerskich. Dynamiczny rozwój jest m.in. na południu i zachodzie kraju. W województwach małopolskim, śląskim, dolnośląskim, łódzkim czy kujawsko-pomorskim w ostatnim czasie podpisano kilkadziesiąt umów partnerskich. W najbliższych dniach na handlowej mapie Polski zostaną otwarte kolejne sklepy w nowym brandingu Grupy Chorten. Będą to placówki od wschodu (Biała Podlaska) po zachód kraju (położona nad Odrą miejscowość Widuchowa).
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.